náhledy
Ystad. Kolem přístavu parkují obytná auta i pozoruhodné expediční náklaďáky.
Autor: Tomáš Málek
Ystad. Expediční vůz na podvozku Mercedes-Benz Unimog při čekání na trajekt.
Autor: Tomáš Málek
Volkswagen T2 zvaný Vilekula, se kterým Jan Bordovský cestuje.
Autor: Jan Bordovský
Ve vestavbě Weinsberg CaraBus jsme cestovali celkem osm měsíců.
Autor: Tomáš Málek
Skládací obytný přívěs z roku 1957 v muzeu značky Volvo. Byl určený pro čtyři osoby.
Autor: Tomáš Málek
Parkoviště u moře a náš Weinsberg CaraBus. Sousední dodávku obývala mladá Francouzka s čtyřnohým spolucestujícím
Autor: Tomáš Málek
Obytné dodávky a vanlife jsou v současnosti neobyčejně populární
Autor: Tomáš Málek
Mercedes-Benz Sprinter v obytné úpravě firmy La Strada s náhonem na všechna 4 kola. Výstupek v zadní části rozšiřuje lůžko.
Autor: Tomáš Málek
Lofoty. Náš expediční Weinsberg CaraBus na jednom z odpočívadel mezinárodní silnice E10 na Lofotech
Autor: Tomáš Málek
Lofoty. Naše dodávka Weinsberg CaraBus vedle expedičního speciálu německých seniorů
Autor: Tomáš Málek
Fotografie to nedokáže zachytit, ale právě v tomto okamžiku byly u našeho Weinsbergu CaraBus pořádně cítit brzdy. A to spáleninou. Zastávka po dramatickém sjezdu k obci Hornos
Autor: Tomáš Málek
Fiat Ducato 4x4 Expedition. I populární dodávka pro řemeslníky či rozvážkové služby má svou verzi 4x4.
Autor: Jan Bordovský
Dodávka dakarského navigátora. Kdesi na horských šotolinách.
Autor: Tomáš Málek
Dodávka dakarského navigátora. Balkán je pro Tomáše zóna svobody.
Autor: Tomáš Málek
Ciudad Encantada - domov je tam, kde zrovna parkuješ
Autor: Tomáš Málek
Amálka. Cestovatelský projekt Avio využíval letitý obytňák na podvozku Avia. Amálka z roku 1974 dojela až do Mongolska a její pouť skončila v Jižní Americe.
Autor: Jan Bordovský