Ystad. Kolem přístavu parkují obytná auta i pozoruhodné expediční náklaďáky.
Tomáš Málek
Ystad. Expediční vůz na podvozku Mercedes-Benz Unimog při čekání na trajekt.
Tomáš Málek
Volkswagen T2 zvaný Vilekula, se kterým Jan Bordovský cestuje.
Jan Bordovský
Ve vestavbě Weinsberg CaraBus jsme cestovali celkem osm měsíců.
Tomáš Málek
Skládací obytný přívěs z roku 1957 v muzeu značky Volvo. Byl určený pro čtyři osoby.
Tomáš Málek
Parkoviště u moře a náš Weinsberg CaraBus. Sousední dodávku obývala mladá Francouzka s čtyřnohým spolucestujícím
Tomáš Málek
Obytné dodávky a vanlife jsou v současnosti neobyčejně populární
Tomáš Málek
Mercedes-Benz Sprinter v obytné úpravě firmy La Strada s náhonem na všechna 4 kola. Výstupek v zadní části rozšiřuje lůžko.
Tomáš Málek
Lofoty. Náš expediční Weinsberg CaraBus na jednom z odpočívadel mezinárodní silnice E10 na Lofotech
Tomáš Málek
Lofoty. Naše dodávka Weinsberg CaraBus vedle expedičního speciálu německých seniorů
Tomáš Málek
Fotografie to nedokáže zachytit, ale právě v tomto okamžiku byly u našeho Weinsbergu CaraBus pořádně cítit brzdy. A to spáleninou. Zastávka po dramatickém sjezdu k obci Hornos
Tomáš Málek
Fiat Ducato 4x4 Expedition. I populární dodávka pro řemeslníky či rozvážkové služby má svou verzi 4x4.
Jan Bordovský
Dodávka dakarského navigátora. Kdesi na horských šotolinách.
Tomáš Málek
Dodávka dakarského navigátora. Balkán je pro Tomáše zóna svobody.
Tomáš Málek
Ciudad Encantada - domov je tam, kde zrovna parkuješ
Tomáš Málek
Amálka. Cestovatelský projekt Avio využíval letitý obytňák na podvozku Avia. Amálka z roku 1974 dojela až do Mongolska a její pouť skončila v Jižní Americe.