Hana Bilavčíková (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Práce na obraze, konkrétně zafixování prasklin (krakelů) na plátně (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Práce na obraze (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Smysl pro detail, trpělivost a znalosti - vlastnosti, bez kterých se restaurátor obrazů neobejde
Autor: iDNES.tv
Oddělávání fixačních papírků z obrazu. Následně se bude moci obraz vyčistit. (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Kontrola povrchu obrazů Hana Bilavčíková hledá zejména malé praskliny. (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Hana Bilavčíková ve svém ateliéru (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Hana Bilavčíková při práce (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Obraz Vaječný trh v Praze, na kterém Hana Bilavčíková nyní pracuje. (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Pomůcky Hany Bilavčíkové (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Restaurátorské práce na obraze (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Restaurátorské práce na obrazu (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Čištění obrazu pomocí vatové tyčinky (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Rozpouštění želatiny (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Práce na obraze (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Rozpouštění želatiny v horké vodě (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Práce na obraze (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Nanášení lepícího gelu na obraz (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Práce na obraze (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Práce na obraze (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Podkládání obrazu (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Fixace krakelů (prasklin) na obraze (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Hana Bilavčíková při práci. Na obraze zkoumáš praskliny a poškození, které bude potřeba upravit. (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Hana při své práci používá roztoky z odlišným pH. (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Některé obrazy se při restaurování nesundávají z rámů. Při drobných úpravách je tak potřeba plátno podložit. (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Restaurátorka Hana Bilavčíková, která pracuje pro Národní galerii a nyní se podílí na přípravě výstavy obrazů z 19.století. (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Zafixované krakely (praskliny) na obraze (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Hana Bilavčíková zkoumá poškození obrazu. (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Ochranné rukavice, které potřebuje Hana Bilavčíková k práci. (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Rozpis uměleckých děl na výstavu 19.století (17.7.2019)
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Zadní strana obrazu (17.7.2019)
Autor: Peter Antalík, MAFRA
Obrazy v ateliéru (17.7.2019)
Autor: Peter Antalík, MAFRA
Plátna v ateliéru Hany Bilavčíkové (17.7.2019)
Autor: Peter Antalík, MAFRA
Ateliér Hany Bilavčíkové (17.7.2019)
Autor: Peter Antalík, MAFRA
Okraj obrazu Vaječný trh v Praze, na kterém Hana Bilavčíková pracuje. Bude součástí výstavy 19. století. Na fotce jsou vidět kousky vyčištěné malby od nečistot. (17.7.2019)
Autor: Peter Antalík, MAFRA
Náčiní v ateliéru Hany Bilavčíkové. Restaurátorka se specializuje na obrazy 19. století. (17.7.2019)
Autor: Peter Antalík, MAFRA
Obraz a náčiní v ateliéru Hany Bilavčíkové. Restaurátorka se specializuje na obrazy 19. století. (17.7.2019)
Autor: Peter Antalík, MAFRA
Smysl pro detail, trpělivost a znalosti - vlastnosti, bez kterých se restaurátor obrazů neobejde
Hana Bilavčíková, restaurátorka umění 19. století v pražské Národní galerii
Autor: Petr Kozlík, MAFRA