náhledy
Výsledky výzkumu od PAQ Research v otázce, které cíle vzdělávání jsou pro rodiče nejdůležitější. (23. března 2021)
Autor: PAQ - Prokop Analysis and Quantitative Research, s.r.o.
Vlastnosti ideální školy podle výsledků výzkumu od PAQ Research. (23. března 2021)
Autor: PAQ - Prokop Analysis and Quantitative Research, s.r.o.
Rozdíl v hodnocení u rodičů žáků 1. stupně ZŠ a 2. stupně ZŠ se projevil i v odpovědích na podrobnější otázky ohledně kvality vzdělávání na jednotlivých stupních, které jsme do výzkumu letos nově zařadili. Rodiče jsou celkově výrazně kritičtější k fungování 2. stupně ZŠ, který negativně hodnotí třetina z nich, zatímco u prvního stupně to není ani pětina. (23. března 2021)
Autor: PAQ - Prokop Analysis and Quantitative Research, s.r.o.
Výuku na 1. stupni hodnotí rodiče dětí, které ho studují, pozitivněji než rodiče starších dětí, které ho studovaly v minulosti. Rozdíly ale nejsou příliš výrazné. (23. března 2021)
Autor: PAQ - Prokop Analysis and Quantitative Research, s.r.o.
Větší nespokojenost rodičů s 2. stupněm ZŠ mimo jiné odpovídá horším výsledkům českých žáků v mezinárodních srovnávacích testech PISA (v 9. ročníku) oproti výsledkům českých žáků v mezinárodních testech TIMMS (ve 4. ročníku). Žáci 2. stupně také oproti žákům 1. stupně českých ZŠ častěji uvádějí, že do školy chodí neradi. Hodnocení tedy může souviset s reálnými nedostatky výuky na druhém stupni. (23. března 2021)
Autor: PAQ - Prokop Analysis and Quantitative Research, s.r.o.
Ilustrační snímek
Autor: Depositphotos