Reklama Puschkin Vodka využívá kusy těl a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama na zmrzlinu v soutěži Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama CastigCoach Germany využívá kusy těl. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama města Brno. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama potravinářské firmy Frujo na značku Toje využívá jazykový sexismus, princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama soxit.cz. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Wash Inn využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Tiskárna Mníšek využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama TIC Brno využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Sykora Kuchyňské Studio využívá princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Pivovaru Svijany využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Skate Praha využívá kusy těl, propaguje násilí a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Sazky využívá jazykový sexismus a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama STAN a KDU-ČSL stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Poski Real vytváří mýtus krásy, princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Pivovar Lužiny využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Obce Ratíškovice využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Nicotrans využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama propaguje násilí. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Dermacol pro muže vytváří mýtus krásy, využívá princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Snímek z filmu dánského režiséra Larse von Triera už internetový vtipálek použil jednou k potrápení České spořitelny. Letos za něj sexistické prasátečko získala společnost Freeradio.
Autor: Jakub Heller, iDNES.cz
Reklamy nominované za využití nahoty a sexuality bez souvislosti s propagovaným produktem.
Autor: iDNES.cz
Reklamy nominované za využití nahoty a sexuality bez souvislosti s propagovaným produktem.
Autor: iDNES.cz
Reklamy nominované za využití nahoty a sexuality bez souvislosti s propagovaným produktem.
Autor: iDNES.cz
Nominovaná reklama ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka.
Autor: iDNES.cz
Nominovaná reklama ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka.
Autor: iDNES.cz
Nominované byly i reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí.
Autor: iDNES.cz
Nominované byly i reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí.
Autor: iDNES.cz
Nominace na Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Vítěz anticeny Sexistické prasátečko odborné poroty.
Autor: Nesehnutí
Sexistická reklama společnosti Auto ESA se nominovala v soutěži Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
2014, nominace na sexistické prasátečko s největším počtem hlasů. „Fotografie nahého ženského klína působí v rámci politické kampaně nevhodně a sexisticky. Není nijak spojen s propagovaným produktem - politickou stranou. 2. Vizuál reklamy je doplněn dvojsmyslným sloganem s vyznačenou částí "poprvé dát" odkazující k sexuálnímu aktu,“ uvedla porota.
Autor: Nesehnutí
Nejsexističtější reklama roku. Takhle vypadají některé z nominovaných reklam
Autor: iDNES.cz
Veřejnost vybrala na anticenu Sexistické prasátečko 2016 hudební klub Buddy´s z Olomouce.
Autor: www.prasatecko.cz
Jedna z reklam nominovaná do letošního ročníku soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: www.prasatecko.cz
Jedna z reklam nominovaná do letošního ročníku soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: www.prasatecko.cz
Jedna z reklam nominovaná do letošního ročníku soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: www.prasatecko.cz
Kontroverzní propagační plakát šumperského festivalu Džemfest, který vyvolal řadu nesouhlasných reakcí a vysloužil si i anticenu Sexistické prasátečko.
Autor: Džemfest
Opravdu naláká striptérka ženy na pozici řidičky autobusu?
Autor: www.prasatecko.cz
VUT, 182 hlasů, 2. místo. Video zobrazuje ženy a muže v odlišných oddělených světech definovaných jasně vymezenými rolemi – muž jako expert, ve vedoucí a technické roli oproti ženě v podřízené roli jako objekt touhy. Muž je tu prezentován jako ten schopný, úspěšný a inteligentní, žena jako hezký doplněk a je zde přirovnána ke psu.
Autor: prasatecko.cz
VUT, 182 hlasů, 2. místo. Video zobrazuje ženy a muže v odlišných oddělených světech definovaných jasně vymezenými rolemi – muž jako expert, ve vedoucí a technické roli oproti ženě v podřízené roli jako objekt touhy. Muž je tu prezentován jako ten schopný, úspěšný a inteligentní, žena jako hezký doplněk a je zde přirovnána ke psu.
Autor: prasatecko.cz
VUT, 182 hlasů, 2. místo. Video zobrazuje ženy a muže v odlišných oddělených světech definovaných jasně vymezenými rolemi – muž jako expert, ve vedoucí a technické roli oproti ženě v podřízené roli jako objekt touhy. Muž je tu prezentován jako ten schopný, úspěšný a inteligentní, žena jako hezký doplněk a je zde přirovnána ke psu.
Autor: prasatecko.cz
2015. Pivovar Vilém se rozhodl využít pro svoji reklamu sexualizaci nezletilé dívky (záběr je z filmu Lolita). Žena je vyobrazená se sexuálním výrazem jako objekt touhy. Je zde pasována do dekorativní role k upoutání pozornosti. Využívá dvojsmyslného sloganu s cílem zdůraznit sexuální motiv sdělení bez souvislosti s hospodou/pivem (pohlavní styk je v České republice zákonem povolen od patnácti let).
Autor: prasatecko.cz
ODS si vysloužilo s tímto plakátem třetí místo v anketě Sexistické prasátečko. Využití nahého ženského těla k upoutání pozornosti bez přímé souvislosti s politickou stranou. Žena je pasována do role sexuálního objektu. Vyjádření tiskové mluvčí ODS Jany Havelkové: "Tato fotomontáž s logem ODS není oficiálním materiálem strany a občanští demokraté nejsou jejími autory. Od takového využití našeho loga se distancujeme." Vyjádření NESEHNUTÍ: Obrázek byl ponechám v soutěži z důvodu objevení se na Facebooku ODS Praha 8 v pozitivním kontextu. Distancování od tohoto způsobu prezentace oceňujeme.
Autor: prasatecko.cz
Fakulta elektrotechniky a informatiky VŠB. Muž je tu zobrazen jako ten hlavní, co sedí "na trůnu" s intelektuálním vzhledem, ženy kolem něj stojí ve smyslných pózách a těsné oblečení zdůrazňuje jejich atraktivní vzhled. Dvojsmyslný slogan k podtržení významu obrazového sdělení reklamy bez přímé obsahové souvislosti se školou.
Autor: prasatecko.cz
2015. Dokonalé zateplení, 120 hlasů, 5. místo. Využití dvojsmyslného zesměšňujícího sloganu s cílem zdůraznit sexuální motiv sdělení bez souvislosti s produktem.
Autor: prasatecko.cz
Day to Day, 127 hlasů, 4. místo. Vítězná reklama Sexistického prasátečka z roku 2012 stále nezmizela. Dvojsmyslný slogan, který doplňuje dvě nahé ženy, zdůrazňuje sexuální motiv sdělení. Nahé ženy jsou tu pouze k upoutání pozornosti, nemají žádnou souvislost s nabízenou službou.
Autor: prasatecko.cz
Nejsexističtější reklama na Cabaret Darling získala 258 hlasů. Nevkusné zobrazení ženských genitáliích na pánských záchodcích ke zdůraznění sexuálního motivu.
Autor: prasatecko.cz
Klenoty Aurum, 58 hlasů, 13. místo. „Sex sells“ - reprezentace osob v čistě sexualizované (dekorativní) funkci k upoutání pozornosti. Nahá ženská těla jsou zde bez přímé obsahové souvislosti přiřazena k propagaci šperků.
Autor: prasatecko.cz
2014. Odborná porota šestého ročníku soutěže o anticenu Sexistické prasátečko zvolila reklamu TOP 09 z Havířova se sloganem „vždy na pravém místě“. "Plakát je nejen sexistický, ale přímo heterosexistický. Ženská zadnice je podle TOP09 tím pravým místem, kde je správné být. To znamená, že se obrací pouze na heterosexuálně orientované muže, kteří svou heterosexualitu potřebují neustále performovat, aby bylo každému jasné, že jsou těmi správnými chlapáky," uvedla porota.
Autor: Prasátečko.cz
V pátém ročníku soutěže Sexistické prasátečko se sešlo 99 reklam.
Autor: Hnutí Nesehnutí
V pátém ročníku soutěže Sexistické prasátečko se sešlo 99 reklam.
Autor: Hnutí Nesehnutí
V pátém ročníku soutěže Sexistické prasátečko se sešlo 99 reklam.
Autor: Hnutí Nesehnutí
V pátém ročníku soutěže Sexistické prasátečko se sešlo 99 reklam.
Autor: Hnutí Nesehnutí
Anticenu Sexistické prasátečko za nejvíce sexistickou reklamu vyhrál v minulosti videoklip lákající ke studiu na Lesnické a dřevařské fakultě brněnské Mendelovy univerzity. Spot natočil spolek nazvaný Lehce dráždivá fakulta.
Autor: Lesnická a dřevařské fakulty Mendelovy univerzity
Stavebniny Astra zaujaly pořadatele soutěže Sexistické prasátečko již několikrát.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Etikety pivovaru Malý Rohozec si v předchozích letech vysloužily nominaci v soutěži Sexistické prasátečko.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Soutěž Sexistické prasátečko sleduje i reklamu upozorňující na věk.
Autor: http://zenskaprava.cz
Podle organizátorů soutěže Sexistické prasátečko se sexismy objevují v reklamě poměrně často.
Autor: http://zenskaprava.cz
Organizátoři soutěže Sexistické prasátečko v minulosti upozornili i na reklamu Dolce&Gabana.
Autor: Dolce&Gabana
Reklama České pošty stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama výrobce mycích linek Christ Car Wash využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Zastavárny Index využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama XCar centrum stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Teiko využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Drexdesign využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Kontroverzní propagační plakát šumperského festivalu Džemfest, který vyvolal řadu nesouhlasných reakcí a vysloužil si i anticenu Sexistické prasátečko.
Autor: Džemfest
Reklamy nominované za využití nahoty a sexuality bez souvislosti s propagovaným produktem.
Autor: iDNES.cz
Nominované reklamy na anticenu Sexistické prasátečko v kategorii „využívají jazykový sexismus“.
Autor: iDNES.cz
Nominované reklamy na anticenu Sexistické prasátečko v kategorii „využívají jazykový sexismus“.
Autor: iDNES.cz
Nominace na Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Nominace na Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Sexistické prasátečko 2017. Třetí místo v hodnocení veřejnosti získala personální agentura Rich Service.
Autor: Nesehnutí
Pivovar Modrá hvězda má druhou nejsexističtější reklamu dle hlasování veřejnosti v soutěži Sexistické prasátečko.
Autor: Nesehnutí
Sexistická reklama Policie ČR.
Autor: Nesehnutí
Veřejnost vybrala na anticenu Sexistické prasátečko 2016 hudební klub Buddy´s z Olomouce.
Autor: www.prasatecko.cz
VUT, 182 hlasů, 2. místo. Video zobrazuje ženy a muže v odlišných oddělených světech definovaných jasně vymezenými rolemi – muž jako expert, ve vedoucí a technické roli oproti ženě v podřízené roli jako objekt touhy. Muž je tu prezentován jako ten schopný, úspěšný a inteligentní, žena jako hezký doplněk a je zde přirovnána ke psu.
Autor: prasatecko.cz
V pátém ročníku soutěže Sexistické prasátečko se sešlo 99 reklam.
Autor: Hnutí Nesehnutí
Billboard s ženou a Ještědem přišel jako jeden z tipů do soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Jedna z reklam nominovaná na letošní Sexistické prasátečko.
Autor: Nesehnutí
Další z nominovaných reklam na Sexistické prasátečko - Spin rádio
Autor: Prasátečko.cz
Další z nominovaných reklam - Jazykový a vzdělávací institut
Autor: Prasátečko.cz
Sexistická reklama společnosti Pila Pasák se nominovala v soutěži Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Jedna z reklam nominovaná do letošního ročníku soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: www.prasatecko.cz
Snaživá sekretářka v podání Free Radio. Veřejnost v soutěži Sexistické prasátečko 2017 ji vybralo jako nejvíce sexistickou reklamu.
Autor: Nesehnutí
Finálový ročník soutěže Sexistické prasátečko ovládla policie a Moravská vinotéka.
Autor: Nesehnutí, Koláž iDNES.cz
Reklama využívá jazykový sexismus a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Supr Dodávky využívá jazykový sexismus a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama potravinářské firmy Frujo na značku Toje využívá jazykový sexismus, princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Autohity.cz využívá kusy těl a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá jazykový sexismus, využívá princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Cyrrus využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Bios využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama vypinac.cz využívá jazykový sexismus a využívá kusy těl. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama pražského klubu Popocafepetl využívá jazykový sexismus, kusy těl a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama vytváří mýtus krásy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá jazykový sexismus. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Komedy Festu využívá kusy těl. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Institutu komunikačních studií a žurnalistiky využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama HASOFT využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Moravské vinotéky využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Příliš sexistické? V Británii zakázali další reklamu
Výloha zastavárny Index v Brně.
Autor: Sexistické prasátečko