náhledy
Reklama využívá jazykový sexismus a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Supr Dodávky využívá jazykový sexismus a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama potravinářské firmy Frujo na značku Toje využívá jazykový sexismus, princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Autohity.cz využívá kusy těl a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá jazykový sexismus, využívá princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Cyrrus využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Bios využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama vypinac.cz využívá jazykový sexismus a využívá kusy těl. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama pražského klubu Popocafepetl využívá jazykový sexismus, kusy těl a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama vytváří mýtus krásy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá jazykový sexismus. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Komedy Festu využívá kusy těl. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Institutu komunikačních studií a žurnalistiky využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama HASOFT využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Moravské vinotéky využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Finálový ročník soutěže Sexistické prasátečko ovládla policie a Moravská vinotéka.
Autor: Nesehnutí, Koláž iDNES.cz