Stan označuje místo uložení lodi a její velikost.
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Kultovní prostory hrobky AS 54, ke které měla loď patřit.
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Detail čepu, který sloužil ke spojování prken tvořících trup lodi k sobě
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Detail žebrování uvnitř lodi
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Loď na denním světle po odstranění stanu v celé dochované délce
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Detail vázání rostlinných svazků, které sloužily k izolaci spojů mezi prkny.
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Detail dochování dřevěných prken
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Detail izolačních svazků kopírujících konce prken
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Detail vázání rostinných svazků, které sloužily k izolaci spojů mezi prkny.
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Douglas Inglis z texaské univerzity při práci
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Velkým problémem byly při výzkumu na jaře 2016 deště. Pod propustnou textilií stanu bylo potřeba loď izolovat ještě systémem nepromokavých plachet, které se každé ráno před zahájením prací srolovaly a odpoledne zase natáhly.
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Americký expert na starověké lodě Douglas Inglis v prostoru lodi
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Egyptský restaurátor Ezzat měl na starosti fixaci celé lodě.
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Specialisté na starověké lodě z texaské univerzity Douglas Inglis a jeho kolegyně Veronica Morris zkoumají detaily již odkryté a fixované části lodi.
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Detail izolačních rostlinných svazků
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK
Odstraňování stanu na konci výzkumu
Autor: archiv Českého egyptologického ústavu FF UK