Jen v samotném novém závodu kunovické továrny byla železniční síť dlouhá stovky metrů.
Autor: Luděk Ovesný, MAFRA
Železniční vlečka v Kunovicích se po sedmdesáti letech nadobro stává minulostí, koleje po rozřezání poputují do šrotu.
Autor: Luděk Ovesný, MAFRA
Při největším rozkvětu továrny využívaly vlečku stovky zaměstnanců.
archiv Milana Jiříkovského
Při největším rozkvětu továrny využívaly vlečku stovky zaměstnanců, další lidé dojížděli desítkami autobusů.
archiv Milana Jiříkovského
Při největším rozkvětu továrny, která dávala práci až šesti tisícům lidí, táhla mašina i sedm osobních vagonů.
archiv Milana Jiříkovského
Při největším rozkvětu továrny, která dávala práci až šesti tisícům lidí, táhla mašina i sedm osobních vagonů.
archiv Milana Jiříkovského
Vlečce se nevyhnuly ani nehody. K této došlo na konci padesátých let na přejezdu u Bělinky. Příčinou bylo klasické nedání přednosti vlaku. Řidič prázdného autobusu pan Kubina při nehodě nebyl zraněn.
archiv Milana Jiříkovského
Poslední parní lokomotiva, která sloužila na kunovické vlečce, nesla označení 310.041. Vyrobená byla v roce 1897, sešrotována byla v roce 1969 v otrokovickém Kovošrotu.
archiv Milana Jiříkovského
Poslední parní lokomotiva, která sloužila na kunovické vlečce, nesla označení 310.041. Vyrobená byla v roce 1897, sešrotována byla v roce 1969 v otrokovickém Kovošrotu. Na snímku už je odstavená z provozu v areálu nového závodu.
archiv Milana Jiříkovského
Na kunovické vlečce sloužil také původně německý vagon (Schnellzugwagen 2./3. Klasse Bauart BC4ü-35, DRG), který po válce zůstal v osvobozené zemi jako tzv. kořistní.
archiv Milana Jiříkovského
Dieslová lokomotiva T 211.0572 "Prasátko" na trase ze starého závodu do nového, strojvedoucím byl Antonín Tvrdoň.
archiv Milana Jiříkovského
Motorový vůz před starým závodem letecké továrny
Leoš Tomančák
V devadesátých letech význam vlečky upadal. Snímek je z roku 1995.
Leoš Tomančák
V devadesátých letech význam vlečky upadal. Snímek je ze srpna 1997, necelý rok před ukončením provozu.
Leoš Tomančák
Železniční vlečka v Kunovicích se po sedmdesáti letech nadobro stává minulostí, koleje po rozřezání poputují do šrotu.
Autor: Luděk Ovesný, MAFRA
Železniční vlečka v Kunovicích se po sedmdesáti letech nadobro stává minulostí, koleje po rozřezání poputují do šrotu.
Autor: Luděk Ovesný, MAFRA