náhledy
Nynější logotyp s děkanským kostelem už je podle vedení města Mostu zastaralý a konzervativní.
Autor: město Most
Slogany si pohrávají s dvojznačností ústředního hesla Máme toho dost!
Autor: Město Most
Příklad využití nové identity města.
Autor: Město Most
Příklad využití nové identity města.
Autor: Město Most
Nové triko s novým heslem.
Autor: Město Most
Město k novince mimo jiné uvedlo: Takzvané hlášky jsou jedním z důležitých komunikačních nástrojů nové vizuální identity a své uplatnění najdou řadě rozličných situací. Tak například na gastronomickém festivalu „nezbyde ani kost!”, přičemž „piva bude dost!”. Nezapomeňme, že v Mostě „sportuje každý dost!”, doufejme ale, že „hlavně pro radost!”. A mějme přitom na paměti, že „opatrnosti není nikdy dost!”.
Autor: Město Most
Hrneček. Jeden z nových propagačních předmětů Mostu.
Autor: Město Most
Máme toho dost, zve v nové kampaní město Most
Autor: iDNES.tv