Historickou trať přerušil rok 1945, intenzivní jednání o její obnově probíhají poslední dva roky.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Osm kilometrů dlouhý úsek Moldavské dráhy z Moldavy na Teplicku do německého Holzhau má velkou naději na obnovu. Stanice Holzhau, Německo (3. 7. 2020)
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Historickou trať přerušil rok 1945, intenzivní jednání o její obnově probíhají poslední dva roky. Na snímku Jan Setvák, člen Českojiřetínského spolku u zarážedla na železnici v německé stanici Holzhau. (3. 7. 2020)
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Osm kilometrů dlouhý úsek Moldavské dráhy z Moldavy na Teplicku do německého Holzhau má velkou naději na obnovu.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Od obnovy železnice si okolní města i obce slibují zlepšení turistické infrastruktury a oživení celého regionu. Vlakové spoje z české strany dnes totiž končí přímo na hranici na Moldavě. Na německé straně jezdí pravidelné vlaky z Freibergu do Holzhau, odtud již ale spojení do Čech chybí.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Historickou trať přerušil rok 1945, intenzivní jednání o její obnově probíhají poslední dva roky.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Železniční spojení, které kdysi spojovalo český Most se saským Freibergem, přestalo přitom fungovat už v roce 1945 poté, co byla část kolejí po příjezdu Rudé armády na saské straně hranice demontována.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Osm kilometrů dlouhý úsek Moldavské dráhy z Moldavy na Teplicku do německého Holzhau má velkou naději na obnovu. Stanice Holzhau, Německo (3. 7. 2020)
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Historickou trať přerušil rok 1945, intenzivní jednání o její obnově probíhají poslední dva roky.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Dohodli jsme se, že ze strany německých obcí bude ještě větší tlak na jejich vládu pro dostavbu tratě a na brzkém ukončení studie proveditelnosti, řekl Petr Fišer předseda Českojiřetínského spolku po jednání v německém Holzhau.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Historickou trať přerušil rok 1945, intenzivní jednání o její obnově probíhají poslední dva roky.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
O obnovení spojení obou částí Krušných hor a zvýšení turistického ruchu v regionu usiluje již několik let Českojiřetínský spolek. Intenzivní jednání o obnově trati pak začala před dvěma lety. (3. 7. 2020)
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Nádražní budova na Moldavě
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Nádražní budova na Moldavě
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Nádražní budova na Moldavě
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Motorák na trati na Moldavu
Autor: Klub přátel Krušnohorské železnice
Dráha vedoucí Hrobem.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Dráha vedoucí Hrobem.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Mikulovský viadukt
Autor: Fotohistorie.cz
Nádraží v Moldavě na dobovém snímku z konce 19. století
Autor: Fotohistorie.cz
Motorový vůz 810.213-9 čeká ve stanici Moldava v Krušných horách na zpáteční cestu do Mostu.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejová pláň stanice Moldava v Krušných horách
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mikulovský viadukt na dobové pohlednici
Autor: Fotohistorie.cz
Mikulovský viadukt při cestě z Moldavy do Mostu
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží v Dubí na dobové pohlednici
Autor: Fotohistorie.cz
Nádraží v Dubí v sedmdesátých letech 20. století
Autor: Vlastivědné muzeum ve Slaném
Velký hrobský viadukt v roce 1925
Autor: Fotohistorie.cz
Malý hrobský viadukt z pohledu strojvedoucího na trati Most - Moldava
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nájezd na kamenný viadukt u Křižanova na trati Most - Moldava
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotivy řady 524 jezdily na Moldavu až do konce parního provozu.
Autor: Fotohistorie.cz
Mapa tratě 135 Most - Moldava v Krušných horách
Autor: mapy.idnes.cz