náhledy
Pohled na přistávající C-124C na AFB Travis.
Autor: Wikipedia Commons
Americká letadlová loď USS Coral Sea.
Autor: Wikipedia Commons
Rozmístění lodí OWS v Atlantiku na přelomu 40. a 50. let.
Autor: Wikipedia Commons
Kutr třídy Casco USCG.
Autor: Wikipedia Commons
PB-17G v barvách USCG.
Autor: Wikipedia Commons
Rozměry C-124 byly impozantní.
Autor: Wikipedia Commons
Pracoviště palubního inženýra C-124. Tloušťka profilu křídla umožňovala částečný přístup k motorům za letu.
Autor: Wikipedia Commons
Poněkud neobvyklá reklama na B-29.
Autor: Wikipedia Commons
Obal informačního bulletinu SAC.
Autor: Wikipedia Commons
Znak jednotek SAC.
Autor: Wikipedia Commons
Dnešní podoba prostorů odpovědnosti služeb v Severním Atlantiku se od doby zmizení AF-5882 nijak nezměnila.
Autor: Wikipedia Commons
Kokpit C-124.
Autor: Wikipedia Commons
C-124A při vykládce materiálu na polním letišti kdesi v Koreji.
Autor: Wikipedia Commons
Boeing SB-29 s podvěšeným člunem A-3.
Autor: Wikipedia Commons
Zachycené rozdíly mezi B-29 a B-50.
Autor: archiv autora
Boeing KB-29 byl první létající tanker v USAF.
Autor: archiv autora
Boeing SB-17G, 5th Záchranné perutě, v pozadí Consolidated OA 10 A Catalina.
Autor: Wikipedia Commons
Horní paluba C-124 byla mobilní, cestujícím umožňovala sedět pouze na sklopných lavicích.
Autor: Wikipedia Commons
Pohled na clamshell-doors, které spolu s rampou urychlovaly manipulaci objemného materiálu.
Autor: Wikipedia Commons
Brigádní generál Paul T. Cullen.
Autor: Wikipedia Commons
C-124 Globemaster II.
Autor: Wikipedia Commons
C-124C byl verzí s výkonnějšími motory a meteorologickým radarem APS-42 na přídi. Dalším vylepšením bylo vyhřívání kabiny a odmrazování křídel.
Autor: Wikipedia Commons
C-124 Globemaster II registrace 49-0244.
Autor: Wikipedia Commons
Pohled do prostého zázemí TWR Shannon v roce 1950. Na ploše stojí C-124 Globemaster patřící do sestavy americké Military Air Transport Service, MATS.
Autor: archiv M. Jindry