iDNES.cz
☰
zpátky na článek
<
1
/
X
>
Saunders-Roe SR.A/1 je k vidění v muzeu Solent Sky.
archiv autora
Vzlétající Martin SeaMaster
archiv autora
K SeaMasteru byla připraveno celé technické zázemí pro obsluhu na moři i na zemi.
archiv autora
Do otočné pumovnice bylo možné vestavět soupravu pro doplňování paliva za letu.
archiv autora
Berjev R-1 na pomocném podvozku na břehu.
archiv autora
Na tomto záběru je dobře vidět tvar křídla ve tvaru písmene M a vysoko umístěné motory.
archiv autora
Projekt Berjev R-2 zůstal jen na papíře.
archiv autora
Výkres výkonnějšího Be-10 (v NATO kódu Mallow).
archiv autora
Jedna z mála barevných fotografií Be-10.
archiv autora
Nekvalitní fotografie Be-10 ukazuje problémy s vodní tříští zaplavující ocasní plochy.
archiv autora
Osamocený A-40 (Be-42) skončil s koncem studené války.
archiv autora
Be-200 jako vodní bombardér.
archiv autora
Be-200 jako vodní bombardér.
archiv autora
Stíhací Saunders-Roe SR.A/1 za letu, dobře jsou vidět kapky "opačně" otočených vyrovnávacích plováků.
archiv autora
Související články
Ilja Muromec: velkoletadla začal Sikorskij stavět už před Velkou válkou
Drsný příběh škuneru Essex. Losovalo se, koho zabijí a snědí
OBRAZEM: Prototyp F-16 vzlétl 20. ledna 1974. Ale jenom omylem
Konec mořské nemoci? Firma zkouší loď, na které se vám neudělá špatně