Pohled na ústí hlavní baterie P-38, pro mnohé piloty Osy poslední, co v životě viděli.
USAF(volné dílo)
P-38 se zkoušel i s lyžovým podvozkem.
USAF(volné dílo)
Vyrobený kus P-38s pořadovým číslem 5000: P-38J-20-LO Bu.No 44-23296 nesl "antikamufláž" lesklou červenou barvou na všech plochách. S letounem létal většinou tovární zkušební pilot Milo Burcham.
USAF(volné dílo)
P-38H ještě s aerodynamickými kryty olejových chladičů
USAF(volné dílo)
Rozdíly mezi verzemi P-38H a P-38J
USAF(volné dílo)
Dva muži jejichž jména jsou nerozlučně spojena s P-38. Thomas McGuire CMOH (s knírkem) byl esem s 38 sestřely. Úplně vpravo stojí Charles Lindbergh, který se podílel na prodloužení doletu P-38 a jen tak mimochodem sestřelil japonský Ki-51 Sonya.
USAF(volné dílo)
Instalace turbodmychadla a jeho příslušenství byla poměrně složitá.
USAF(volné dílo)
Noční stíhací verze s tlumiči zášlehu na hlavních a radarem pod přídí
USAF(volné dílo)
Pozice žáka za zády instruktora s pokyny, jak se chovat v případě nouze.