Ať už pozitivní nebo negativní ovlivnění hodnocení komentáře mělo za následek vyšší počet hodnocení. Například negativně ovlivněné hodnocení mělo až pětkrát větší šanci, že jej ostatní budou hodnotit pozitivně.
Science/Muchnik et al
Záleží i na tématu. Nejvíce se pozitivním hodnocením nechali ovlivnit uživatelé v sekci obchodního zpravodajství (Business), nejméně se nechají ovlivnit komentátoři v kategorii obecných zpráv ("General News").
Science/Muchnik et al
Pozitivní komentáře lákají další pozitivní komentáře, zjistili vědci. U negativních se podobná vazba nepotvrdila.
Přátelé mají tendenci "zastávat" se svých přátel hlavně v případě, když dostal jejich komentář do vínku jedno mínusko. Nepřátelé se kupodivu také zastali svých nepřátel, i když ne do té míry.
Science/Muchnik et al
Ovlivnění hodnocení komentářů nemělo příliš velký efekt na počet reagujících komentářů.