Během přistávacího manévru pomáhá vzducholodi pozemní posádka, která drží vzducholoď za korunová lana.
Aleš Vašíček
Na podlaze gondoly je pedál, kterým pilot dávkuje přívod plynu do hořáku.
Aleš Vašíček
Přístrojová deska vzducholodi. Vlevo nahoře výškoměr a variometr, vlevo dole: kontrolky funce dobíjení, rádio. Vpravo od shora dolů: indikátor tlaku v obalu, otáčky motoru, teplota chladící kapaliny motoru, dobíjení, palivoměr. Zcela vpravo ruční ovládání hořáku.
Aleš Vašíček
Pilot Tomáš Habán odstartoval se svou vzducholodí a pomocí lana ovládá směrovku v zádi vzducholodi.
Aleš Vašíček
Vzducholoď pluje přímým kurzem ke hradu Karlštejn.
Aleš Vašíček
Blížíme se ke Karlštějnu
Aleš Vašíček
Lano, kterým se ovládá směrovka jde přes kladky do zádi vzducholodi.
Aleš Vašíček
Průlet kolem Karlštějna
Aleš Vašíček
Pohled vzhůru skrze plexisklo do útrob vzducholodi. Uprostřed je patrná přepážka. Na plexi jsou kousky trávy, které se do obalu dostanou při nafukování.
Aleš Vašíček
Pohled přes čelní sklo gondoly na lomy Mořina
Aleš Vašíček
Vyfukování vzducholodi
Aleš Vašíček
Vyfukování vzducholodi. Na boku je dobře vidět vypouštěcí otvor, který lze ale použít pouze pro závěrečné a definitivní vypuštění horkého vzduchu a nikoli pro upuštění horkého vzduchu během letu.
Aleš Vašíček
V zadní části vzducholodi se k vypouštění složitějších partií využívají zvláštní otvory.
Aleš Vašíček
Startující horkovzdušná vzducholoď
Aleš Vašíček
Hořák nad gondolou vzducholodi a pod ním větrák, ženoucí vzduch dovnitř.
Aleš Vašíček
Pilot Tomáš Habán
Habalon.cz
Pasažéři v gondole vzducholodi
Aleš Vašíček
Přílet horkovzdušné vzducholodi o objemu 3 000 m3. Gondola je pro čtyři osoby a v její zádi je dvoutaktní motor Rotax.