náhledy
Pracovníci obchodů Apple musí absolvovat dvoutýdenní cvičení zvané "Bootcamp for Geniuses".
Autor: Gizmodo, Apple
Server Gizmodo uveřejnil vybrané ukázky z manuálu pro pracovníky obchodů Apple.
Autor: Gizmodo, Apple
Která slova používat a která ne? Manuál obsahuje podrobnou tabulku (strana 80 z manuálu Genius Training).
Autor: Gizmodo, Apple
Návod, jak rozpoznat emoce zákazníka z jeho gest a neverbální komunikace (strana 45 z manuálu Genius Training).
Autor: Gizmodo, Apple
Empatie je základ: ukažte zákazníkovi, že mu rozumíte a záleží vám na něm (manuál Genius Training).
Autor: Gizmodo, Apple
Jaké jsou schopnosti a hodnoty správného Apple génia? "Máme pod kontrolou každou interakci, obohacujeme životy zákazníků, pomáháme jim objevovat, pracujeme s jejich emocemi." (strana 39 manuálu Genius Training)
Autor: Gizmodo, Apple
Specialisté na asistenci zákazníkům (Apple Genius) mají v každém obchode Apple Store vyhrazený Genius Bar.
Autor: Profimedia.cz
Specialisté na asistenci zákazníkům (Apple Genius) mají v každém obchode Apple Store vyhrazený Genius Bar.
Autor: Profimedia.cz
Apple Store, Galleria, Houston
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz
Apple Store si dává záležet, aby se zákazníci v obchodě necítili jako v obchodě.
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz
Apple Store si dává záležet, aby se zákazníci v obchodě necítili jako v obchodě.
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz
Vyzkoušet si můžete i přehrávače s hudbou, Apple Store prodává také sluchátka, pouzdra, brašny a další příslušenství.
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz
Apple Store se spíše než obchodu podobá výstavišti, mezi lidmi chodí asistenti v modrých tričkách a ptají se, co vás zajímá. Nevnucují se, neprodávají.
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz
Nákup v Apple Store je naprosto přirozený a dojde k němu jakoby mimochodem, zatímco si s vámi asistentka povídá. Místo terminálů používají asistenti upravené iPhony se čtečkou čárových kódů a kreditních karet.
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz