Solar Impulse nad Velkou mešitou v Abú Zabí při testovacím letu v únoru 2015
Autor: Solar Impulse
André Borschberg a Bertrand Piccard před letounem Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne
Autor: Solar Impulse
Solar Impulse nad Abú Zabí při testovacím letu v únoru 2015
Autor: Solar Impulse
Všimněte si tyčí, za které letoun přidržují pracovníci ve žlutých vestách.
Autor: Solar Impulse
Solar Impulse nad Abú Zabí při testovacím letu v únoru 2015
Autor: Solar Impulse
Solar Impulse nad Abú Zabí při posledních testech v únoru 2015
Autor: Solar Impulse
Porovnání letounu Solar Impulse 2 s Boeingem 747-8i
Autor: Solar Impulse
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 na letišti Payerne v říjnu 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Bertrand Piccard před rozestavěným letounem Solar Impulse 2 na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Křídlo letounu složené ze 144 žeber má rozpětí 72 metrů. Uprostřed je nosník z uhlíkových vláken, který způsobil autorům projektu tolik starostí.
Autor: Solar Impulse
Cesta kolem světa bez jediné kapky „benzinu“ začíná a končí v Abú Zabí (Abu Dhabi).
Autor: Rani Tolimat
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Uvnitř kokpitu letounu Solar Impulse 2
Autor: Solar Impulse
Kokpit letounu Solar Impulse 2. Všimněte si vykrojení sedačky. Pod vysouvací částí se ukrývá toaleta.
Autor: Solar Impulse
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Kola, na kterých jezdí technici týmu Solar Impulse 2 při startu a přistání letounu a za speciální tyče (viz další fotografie) přidržují křídlo, aby neškrtlo o zem.
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Elektrokola, na kterých jezdí technici z týmu Solar Impulse.
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Tyč, za kterou technici jedoucí na kolech přidržují letoun před vzletem.
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Schéma komunikačního systému letounu Solar Impulse
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Detail sklopeného podvozku
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Když je potřeba vypnout správně potah, pomohou i obyčejné plastové kelímky a samozřejmě lepenka. Solar Impulse 2 na letišti Payerne, říjen 2014.
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Letoun Solar Impulse 2
Autor: Solar Impulse
Bertrand Piccard, letiště Payerne 31. 10. 2014
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Bertrand Piccard, letiště Payerne 31. 10. 2014
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Bertrand Piccard, letiště Payerne 31. 10. 2014
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Šéf Technetu s Bertrandem Piccardem na letišti Payerne 31.10. 2014
Autor: Rani Tolimat
Sestava solárních článků a část žebra z uhlíkových vláken
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Solární články mají tloušťku jako lidský vlas, pouhých 135 mikronů. Letoun jich má na křídle a draku více než 17 tisíc.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Solar Impulse 2 při pohledu skrz izolační hmotu, kterou je obložen.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Izolační hmota, kterou je obložena kabina letounu, část draku a baterie má tvar včelích pláství.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Izolační hmota, kterou je obložena kabina letounu, část draku a baterie má tvar včelích pláství.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz