Tramvaj T3M evidenčního čísla 5572 v depu. Vpravo je tramvaj typu T3R.P, vlevo 15T.
TAKTIQ COMMUNICATIONS s.r.o.
Zadní stěna kabiny s kamerou Axis Q3505-VE.
Data Rail Czech Republic
Pohled z plošiny na zadní stěnu kabiny s kamerou Axis Q3505-VE.
Data Rail Czech Republic
Kamera Samsung SNV-6012M na čele mazací tramvaje.
Data Rail Czech Republic
Tramvaj T3M evidenčního čísla 5572
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Celkem má mazací zařízení šest trysek. Po třech na obou kolech třetí nápravy.
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Na každém z kol třetí nápravy slouží jedna tryska k mazání hlavy kolejnice a dvě jsou namířené na oba boky okolku.
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Provozní nádrž na mazivo (uvnitř jsou i dvě dávkovací čerpadla) má rozměry nevelké, maziva se používá v množství téměř stopovém. Navíc se médium vyznačuje snadnou biologickou odbouratelností.
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Kompresor se vzdušníkem
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Z baterie umístěné v této skříni je přes invertor napájen kompresor mazacího zařízení.
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Dvojice spřažených tramvají T3 na dobové fotografii
Archiv Dopravního podniku hl. m. Prahy
Tatra T3 je československá tramvaj, vyráběná od začátku 60. let do druhé poloviny 90. let 20. století podnikem ČKD Praha v závodě Tatra Smíchov. S přibližně 14 tisíci kusy se jedná o nejpočetněji vyráběný tramvajový vůz na světě.
Ropid
Tramvaj T3M evidenčního čísla 5572
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Tramvaji se někdy trefně přezdívá pick-up. Jindy se setkáte s přezdívkou kabriolet, ta je však zcela zcestná, jak sami vidíte.
Radosław Drożdżewski, licence CC-BY-SA-4.0
Tramvaj T3M evidenčního čísla 5572
TAKTIQ COMMUNICATIONS s.r.o.