Airspeed AS.6 Envoy ve slovenských barvách během leteckého dne, ve vzduchu vidíme akrobatický speciál Avia Ba.122.
public domain
Airspeed AS.6 Envoy, Československé státní aerolinie
Archiv Českých aerolinií
Airspeed AS.6 Envoy, Československé státní aerolinie
public domain
Reklama ČSA v tisku
public domain
Šéfpilot ČSA Karel Brabenec (vlevo) a šéfradiotelegrafista ČSA Bedřich Soukup u letounu Airspeed Envoy. Oba muži zahynuli 13. srpna 1938 při havárii letounu Savoia-Marchetti SM.73, ze sedmnácti lidí na palubě tenkrát nikdo nepřežil.
public domain
Airspeed AS.6 Envoy, Československé státní aerolinie
public domain
Airspeed AS.6 Envoy, Československé státní aerolinie
gonzoaviation.com
Příď letounu Airspeed AS.6 Envoy a větší třímotorová Savoia-Marchetti SM.73
gonzoaviation.com
Reklama výrobce na letoun Airspeed AS.6 Envoy, vyobrazeny jsou i dva stroje dodané zákazníkům z Československa (OK-BAL a OK-VIT).
public domain
Reklama výrobce na letoun Airspeed AS.6 Envoy, vyobrazen je letoun dodaný koncernu Vítkovické horní a hutní těžířstvo.
public domain
Aero A.204, připravovaný expresní stroj tuzemské konstrukce pro osm cestujících zůstal pouze v prototypovém stadiu, neboť ČSA o něj ztratily zájem.
sbírka VHÚ
Aero A.204 na letišti Kbely
public domain
Airspeed AS.6 Envoy, Československé státní aerolinie
public domain
Airspeed AS.6 Envoy na novém letišti Ruzyně, Československé státní aerolinie
Sbírka VHÚ Praha
Airspeed AS.6 Envoy s imatrikulací OK-VIT provozoval koncern Vítkovické horní a hutní těžířstvo.