Cleveland Municipal Airport , uprostřed a vpravo vpředu stojí Boeingy 247D, vpravo vzadu vidíme původní Boeing 247.
Library of Congress
Boeing 247 po přestavbě na verzi 247D. Letoun má nové kryty motorů NACA, ale čelní okna pilotní kabany zůstala se záporným sklonem.
San Diego Air & Space Museum
Porovnávací náčrt čelních pohledů na Boeing 247 (dole) a Douglas DC-2 převzatý z dobového tisku. Obrázky nejsou přesné výkresy, základní představu o rozdílech ve velikostech průřezů trupů mezi oběma typy však poskytují.
public domain
Douglas DC-2 v podstatě přebil Boeingův typ 247 po všech stránkách. Zde vidíme DC-2 v barvách Československé letecké společnosti.
Archiv Petra Popeláře
Boeing 247D s demontovanými vnějšími částmi křídla při nakládání na loď před dopravou ze Spojených států do Velké Británie ke startu leteckého závodu Londýn - Melbourne
San Diego Air & Space Museum
Boeing 247D ze závodu Londýn - Melbourne a jeho osádka: Roscoe Turner, Reeder Nichols a Clyde Pangborn
San Diego Air & Space Museum
Douglas DC-2 společnosti KLM s imatrikulací PH-AJU vybojoval druhé místo v MacRobertsonově leteckém závodě. Startoval s číslem 44.
public domain
MacRobertsonův letecký závod vyhrál speciální závodní stroj de Havilland DH.88 Comet s imatrikulací G-ACSS a startovním číslem 34. Další letoun stejného typu skončil čtvrtý (G-ACSR, start. č. 19) a jeden stroj tohoto typu (G-ACSP, start. č. 63) závod nedokončil.
San Diego Air & Space Museum
Boeing 247D, Clara Johnson
San Diego Air & Space Museum
Boeing 247D
Bill Larkins, CC BY-SA 2.0
V jednom kuse vznikla přestavbou klasického provedení speciální verze označená jako Boeing 247Y, která byla určena pro Čínu. Letoun dostal dva pevné kulomety do přídě a zadní hřbetní střeliště s jedním kulometem.
Boeing
Jediný Boeing 247D v barvách RAF
public domain
Boeing 247D v Národním muzeu letectví a kosmonautiky ve Washingtonu D. C., tento konkrétní stroj v roce 1934 startoval v MacRobertsonově leteckém závodě.
National Air and Space Museum
Boeing 247D v Národním muzeu letectví a kosmonautiky ve Washingtonu D. C., tento konkrétní stroj v roce 1934 startoval v MacRobertsonově leteckém závodě.
National Air and Space Museum
Reklamní plakát letecké společnosti United Air Lines s letounem Boeing 247. Vidíme letoun v původním provedení s kryty motoru Townend.
National Air and Space Museum
Boeing 247 v původním provedení, tj. s kryty motorů typu Townend
Boeing
Boeing 247 v péči mechaniků
Library of Congress
Boeing 247 v barvách společnosti Deutsche Luft Hansa. Boeingy 247 původní verze vyrobené pro Německo dostaly už standardně skloněná čelní okna pilotní kabiny.
public domain
Vylepšený typ Boeing 247D měl kryty motorů typu NACA.
San Diego Air & Space Museum
Cleveland Municipal Airport, Boeing 247D. Jde o přestavěný Boeing 247, vidíme nové kryty motorů NACA, ale čelní okna pilotní kabany zůstala se záporným sklonem.
Library of Congress
Boeing 247, pohled do pilotní kabiny
Boeing
Boeing 247, interiér kabiny cestujících, pohled směrem odzadu dopředu. Patrné jsou nosníky křídla procházející kabinou za první a třetí řadou sedadel cestujících.
Boeing