náhledy
Kabina strojvedoucího se liší od českého Pendolina. Často jsou jinak umístěny ovládací prvky i monitory.
Autor: Alstom
Pracoviště vlakvedoucího. Odtud se hlásí do celého vlaku.
Autor: Alstom
Na jednom ze stanovišť strojvedoucího je registrační zařízení, které zaznamenává průběh jízdy včetně informací přijatých vlakovým zabezpečovačem (laicky černá skříňka).
Autor: Alstom
Součástí sedadel všech tříd je lampička.
Autor: Alstom
Stanoviště strojvedoucího je pro dvoučlennou obsluhu (strojvedoucí + pomocník).
Autor: Alstom
Na rozdíl od českého Pendolina má polské rozdílné uspořádání sedadel podle tříd. Třída Business obsahuje tři boxy po čtyřech místech. V první třídě najdete sedadla v uspořádání 2+1 (na fotografii), ve druhé je 345 sedadel v konfiguraci 2+2
Autor: Alstom
Součástí interiéru jsou displeje rezervačního systému. Zobrazují datum, číslo vlaku, číslo vozu, a úsek, pro který je rezervováno.
Autor: Alstom
Oddíl první třídy se stolem. Každé sedadlo bez ohledu na třídu je vybaveno elektrickou zásuvkou 230 V 50 Hz.
Autor: Alstom
Protáhlý klínový tvar obou čelních vozů snižuje aerodynamické jevy při vjezdu do tunelu při rychlosti 250 km/h.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Zvláštností jednotky testované u Velimi je polské značení ED250 na prvním a druhém voze. Písmeno E znamená elektrickou jednotku, déčko označuje dálkovou dopravu a 250 je maximální provozní rychlost.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Druhý vůz je hnací. Je v něm 12 míst oddílu business a 44 míst druhé třídy.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Jednotka je třísystémová, je pro napěťové systémy 3 kV ss, 15 kV 16,7 Hz a 25 kV 50 Hz. Na snímku je hnací vůz se sběračem pro 15 a 25 kV. Obsahuje 75 míst druhé třídy v uspořádání 2+2.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Jednotka je třísystémová, je pro napěťové systémy 3 kV ss, 15 kV 16,7 Hz a 25 kV 50 Hz. Na snímku je hnací vůz se sběračem pro 15 a 25 kV. Obsahuje 75 mís druhé třídy v uspořádání 2+2.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Pohon sedmivozové jednotky 2 370 obstarává osm asynchronních motorů , každý o výkonu 708 kW. Trakční motory jsou zavěšeny podélně. Přenos točivého momentu je hřídelí na nápravové převodovky (řešení v principu shodné s českým Pendolinem).
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Animace - polské Pendolino
Na polské železnici začne od prosince 2014 revoluce. Cestující začnou vozit Pendolina čtvrté generace, která právě testují na kolejích VUZ u Velimi.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz