Slovenské motorové vozy řady 811 byly později v počtu šesti kusů prodány do České republiky společnosti Railway Capital.
Rainerhaufe, CC BY-SA 4.0
Motorový vůz slovenské řady 811 společnosti KPT Rail ve stanici Týn nad Vltavou
KPT Rail
Na Slovensku byly desítky motorových vozů řady 810 přestavěny na novou řadu 812 (neplést s jedinou českou osm set dvanáctkou pojmenovanou Esmeralda). Slovenských motoráků 812 vzniklo v letech 2001 až 2007 celkem 64 kusů, a to deset přestavbou z přípojných vozů řady 010 a 54 přestavbou z motoráků 810. (stanice Tatranská Lomnica, 2011)
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Slovenský motorový vůz řady 812 s vozem přípojným
Diesirae, CC BY-SA 3.0
Slovenský motorový vůz řady 812 s vozem přípojným
Phil Richards, CC BY-SA 2.0
Slovenská motorová jednotka řady 813 se skládá z motorového vozu 813 a řídícího vozu 913.
Szalay3, CC BY-SA 4.0
Slovenská motorová jednotka řady 813 se skládá z motorového vozu 813 (zde vpravo) a řídícího vozu 913.
Honza Groh, CC BY-SA 3.0
Obec Zlatná na Ostrove. Slovenská motorová jednotka řady 813.11 se skládá z motorového vozu 813.11 (zde vlevo) a řídícího vozu 913.11.
Jan Pesula, CC0 1.0
Koncová železniční stanice Neded. Slovenská motorová jednotka řady 813.11 se skládá z motorového vozu 813.11 (zde vlevo) a řídícího vozu 913.11.
Jan Pesula, CC0 1.0
Přístav Komárno. Slovenská motorová jednotka řady 813.11 se skládá z motorového vozu 813.11 (zde vlevo) a řídícího vozu 913.11.
Jan Pesula, CC0 1.0
Pod hradem Stará Ľubovňa. Dvě motorové jednotky řady 813.11
Phil Richards, CC BY-SA 2.0
Motorový vůz řady M 152.0 na veletrhu v Lipsku v roce 1982
Falk2, CC BY-SA 3.0
Motorový vůz M151.0001 byl prvním prototypem řady M152.0.
Vagónka Studénka
Motorový vůz řady M152.0 (legenda: 1 – motor, 2 – hydromechanická převodovka, 3 – nápravová převodovka reversační, 4 – vodní chladič, 5 – topný agregát)
Vagónka Studénka
Motorový vůz řady 810 Českých drah s přívěsným vozem řady 010
Sludge G, CC BY-SA 2.0
Pro Maďarsko vyrobila Vagónka Studénka v letech 1979 až 1986 více než dvě stovky motorových vozů typu Bzmot, které byly odvozeny od motoráků M152.0.
Phil Richards, CC BY-SA 2.0
Druhý prototyp motorového vozu M152, později řady 810, České dráhy udržují v původním stavu.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz řady 810 Českých drah v barevném provedení „Najbrt“.
Phil Richards, CC BY-SA 2.0
Motorový vůz řady 809
Phil Richards, CC BY-SA 2.0
Motorový vůz řady 811, vzor 1997
Honza Groh, CC BY-SA 3.0
Typový výkres motorového vozu řady 812, zvaného Esmeralda
ŠKODA PARS a.s.
Motorový vůz řady 812, zvaný Esmeralda, byl později obdarován vozem řídícím 912. Esmeralda mohla jezdit sólo, vůz řídící - nedisponující pohonem - samozřejmě ne.
R.D. - Rolf-Dresden, CC BY 3.0
Tzv. Cyklohráček byl sestaven z motorového vozu 812, přezdívaného Esmeralda, dále z vloženého vozu (přípojný vůz 010) a z řídícího vozu 912.
Martin Šarman / Šari, www.k-report.net
Motorová jednotka řady 813.2 se skládá z motorového vozu 813.2 (zde vlevo) a řídícího vozu 913.2. Provozovatelem je pražská společnost KŽC Doprava.
Petr Štefek, CC BY-SA 3.0 CZ
Typový výkres motorové jednotky řady 814 ve verzi dvouvozové
ŠKODA PARS a.s.
Dvouvozová motorová jednotka řady 814 se skládá z motorového vozu 814 (zde vpravo) a řídícího vozu 914.
Aagnverglaser, CC BY-SA 4.0
Dvouvozová motorová jednotka řady 814 se skládá z motorového vozu 814 a řídícího vozu 914.
Phil Richards, CC BY-SA 2.0
Dvouvozová motorová jednotka řady 814 se skládá z motorového vozu 814 a řídícího vozu 914.
Honza Groh, CC BY-SA 3.0
Dvouvozová motorová jednotka řady 814 Regionova
Škoda Transportation
České dráhy představily první z modernizovaných částečně nízkopodlažních jednotek RegioNova.
České dráhy
Typový výkres motorové jednotky řady 814 ve verzi třívozové
ŠKODA PARS a.s.
Motorové jednotky řady 814 Regionova a Regionova Trio vznikaly přestavbou motorových vozů řady 810 a jejich přípojných vozů. (železniční stanice Dolní Bousov, sobotecko-kopidlenské zhlaví)
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Praha-Modřany zastávka. Třívozová motorová jednotka řady 814 se skládá ze dvou motorových vozů 814 a vloženého vozu 014 (jedná se tedy o sestavu 814+014+814).
ŠJů, CC BY-SA 3.0
Třívozová motorová jednotka řady 814 se skládá ze dvou motorových vozů 814 a vloženého vozu 014 (jedná se tedy o sestavu 814+014+814).
PetrS., CC BY-SA 3.0
Řídicí stanoviště strojvedoucího Regionovy
Autor: Petr Janeček, MAFRA
Rozmístění jednotek Regionova po ČR
ČD
Motorový vůz 816 společnosti GWTR čeká ve Vrbně pod Pradědem na výkon do Milotic nad Opavou.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz řady 811, vzor 2020
Mikuláš Galuszka, CC BY-SA 4.0
Modernizovaný vůz s označením 811 je vybaven novými pohodlnějšími sedačkami i wi-fi připojením.
ČD
Fotografie z interiéru motorového vozu nové řady 811 z roku 2020
Kryštof W, CC BY-SA 4.0
Motorový vůz řady 811, vzor 2020, s vozem přípojným
Penguin9, CC BY-SA 4.0
Slovenský motorový vůz řady 811
Phil Richards, CC BY-SA 2.0