Úzkorozchodná drezína MUV 69U vznikla ve třech exemplářích pro tratě o rozchodu 760 mm.
Harold, CC BY-SA 3.0
Úzkorozchodná drezína MUV 69U vznikla ve třech exemplářích pro tratě o rozchodu 760 mm.
Harold, CC BY-SA 3.0
Pracovní vůz MUV 74, který vyrábí CZ Loko pro Správu železniční cesty modernizací drezín MUV 69.
CZ Loko
Drezína MUV 69 si zahrála i ve filmu Svatební cesta do Jiljí.
Česká televize
Drezína MUV 69 si zahrála i ve filmu Svatební cesta do Jiljí.
Česká televize
Drezína Tatra T 15. Vidíme zkoušku v podvozku integrovaného zdvihacího zařízení, které sloužilo ke změně orientace drezíny pro opačný směr jízdy (když nebyla k dispozici točna).
public domain
Primitivní plochá nákladní drezína Tatra T 14 s naloženými přípojnými vozíky
Technické muzeum Tatra
Drezína MUV 69
Harold, CC BY-SA 3.0
V porovnání s většími drážními hnacími vozidly byly malé drezíny fotografy zpravidla přehlíženy. Například zde představuje hlavního hrdinu snímku na nádraží v Klatovech lokomotiva přezdívaná „Brejlovec“. Alespoň částečně se podařilo v levé periferii snímku zachytit drezínu MUV 69.
Phil Richards, CC BY-SA 2.0
Drezína MUV 69.2, kromě přídavného zařízení na zádi si této modernizované verze všimněte zvýšené kabiny, která má i jinak členěná okna.
Harold, CC BY-SA 3.0
Motorový univerzální vozík na brněnském dolním nádraží
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Drezína MUV 69 na pardubickém nádraží
Autor: Luboš Kratochvíl, iDNES.cz
Modernizovaná drezína (MUV 69.4) na trati mezi Dolním Bousovem a Kopidlnem
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží Planá. Kromě motoráčku řady 810 vidíme i drezínu MUV 69.
Niederkasseler, CC BY-SA 3.0
Nádraží v Chlumci nad Cidlinou. Kromě velkého motoráku vidíme i drezínu MUV 69.
Phil Richards, CC BY-SA 2.0
Drezína uzpůsobená k čištění kolejí zapadaných sněhem
Miroslav Volek, CC BY 2.0
Drezína MUV 69
Jirka23, CC BY-SA 3.0
Drezína MUV 69
Jirka23, CC BY-SA 3.0
Úzkorozchodná drezína MUV 1000 na tatranské železnici (rozchod 1 000 mm) vznikla přestavbou MUV 69.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz