náhledy
Výrobna součástek pro motory GE H80 je ve stejné tovární hale, jako jejich montážní linka.
Autor: Dan Materna, MAFRA
Grafický návrh leteckého motoru GE H80 byl prvním krokem v jeho vývoji.
Autor: Dan Materna, MAFRA
První úkony při montáži leteckých motorů GE H80
Autor: Dan Materna, MAFRA
Montáž leteckého motoru je poměrně náročná práce, která vyžaduje důkladné proškolení a praxi.
Autor: Dan Materna, MAFRA
Kompletace leteckého motoru GE H80 probíhá na relativně malé ploše, kde se na několika pracovištích střídají speciálně vyškolení zaměstnanci.
Autor: Dan Materna, MAFRA
Kompletace leteckého motoru GE H80
Autor: Dan Materna, MAFRA
Motor GE H80 musí v testovací laboratoři projít zkouškou s různými vrtulemi.
Autor: Dan Materna, MAFRA
V pražské továrně na letecké motory GE H80 má velký podíl ruční práce.
Autor: Dan Materna, MAFRA
Kompletní letecký motor GE H80 může jít do testovací komory.
Autor: Dan Materna, MAFRA
Kompletní motor GE H80 při manipulaci
Autor: Dan Materna, MAFRA
Přepravní boxy na letecké motory GE H80 jsou kovové, nebo na přání zákazníka i papírové. Ty kovové stále patří výrobci a provozovatel je využívá, když posílá motor na opravu, či kontrolu.
Autor: Dan Materna, MAFRA
Motor GE H80 umístěný pod křídlem nového letadla L 410, které vyrábí společnost Aicraft Industries v Kunovicích na Uherskohradišťsku.
Autor: Roman Všetečka, Technet.cz