Na místě dopadu vypukl silný požár, živený z palivových nádrží. Letoun měl palivo minimálně na pět hodin letu, havaroval však po 45 minutách ve vzduchu.
BEA.aero
Letecký pohled na místo nehody poté, co vyšetřovatelé začali jednotlivé kusy trosek shromažďovat na jedno místo.
BEA.aero
Trosky přední části trupu havarovaného letadla
BEA.aero
Schéma destrukce trupu: Jako první se začal rozpadat přední zavazadlový prostor a kabina nad ním (B), poté se odtrhla pilotní kabina (A) a nakonec se od trupu (C) oddělila ocasní část (D).
BEA.aero
Letoun DC-10-30 společnosti UTA, který byl zničen při bombovém útoku v roce 1989.
Wikipedia.org
Trasa letu UTA 772: Let odstartoval z konžského Brazaville (zelená šipka) a měl mezipřistání v čadské N’Djameně (žlutá šipka). K nehodě došlo na území Nigeru (červená značka).
maps.google.com
Dno zavazadlového kontejneru, v němž vybuchla nálož
BEA.aero
Proražený strop zavazadlového prostoru a podlaha kabiny pro cestující
BEA.aero
Schéma polohy kontejnerů a trhaviny (Position presumee de la chargé explosive) v zavazadlovém prostoru a následně vzniklé trhliny
BEA.aero
Stopy průrazů kovovými střepinami na víku jednoho ze zavazadel
BEA.aero
Památník letu UTA 772 postavili v roce příbuzní obětí z černých kamenů. Je vidět jak z letadla, tak na satelitních mapách.
maps.google.com
Rekonstrukce roztrhaného trupu v místě, kde vybuchla nálož
BEA.aero
Rekonstrukce roztrhaného trupu v místě, kde vybuchla nálož