iDNES.cz
☰
zpátky na článek
<
1
/
X
>
Pavel Šercl popisuje plánované montážní práce v kokpitu letadla
Aleš Vašíček
Muzejník a restaurátor historických motorů Pavel Šercl u trupu letounu Zlín Trenér v druhém patře Jizerskohorského technického muzea
Aleš Vašíček
Díly letounu Trenér
Aleš Vašíček
Rozestavěný letoun v expozici Jizerskohorského technického muzea
Aleš Vašíček
Trup letounu po montáži podvozku
Pavel Šercl
Montáž kokpitu
Pavel Šercl
Letoun po instalaci motoru
Pavel Šercl
Pavel Šercl popisuje plynulý barevný přechod na kapotáži letounu
Aleš Vašíček
Rozestavěný kokpit letounu Trenér
Aleš Vašíček
Velkou vzácností jsou křídla v původní barvě
Pavel Šercl
Invertní motor Walter Minor letounu Trenér
Aleš Vašíček
Stěhování trupu letounu po schodišti Jizerskohorského technického muzea.
Pavel Šercl
Trup letounu Trenér v druhém patře historické přádelny v Jizerskohorském technickém muzeu
Aleš Vašíček
Nářadí používané k demontáži a montáži trupu letounu Trenér
Aleš Vašíček
Součásti letounu Trenér na podlaze expozice leteckých motorů Jizerskohorského technického muzea
Aleš Vašíček
Letecké přístroje čekají na montáž do přístrojové desky kokpitu
Aleš Vašíček
Spínač magnet letounu
Aleš Vašíček
Pavel Šercl popisuje vrstvy historických nátěrů na vnitřním panelu kokpitu letadla Trenér.
Aleš Vašíček
Související články
Zlin Trener. Legenda světového letectví, která vznikla v Československu
Šest lidí prchalo ve dvoumístném letadle na Západ. Útočil na ně MiG-15
PODCAST: Letecký motor se musí pořádně nadechnout, říká motorář
Malý letoun z Otrokovic, který dobyl velký svět. Legendární Zlin Trener