Jména členů slavné posádky IL-62
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Zadní partie Lady Agnes a prosklený hangár s expozicí Interflugu
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
IL-62 DDR-SEG na stojánce ve Stöllnu
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
OK-STJ zaparkovaná nad expozicí IL-62 DDR-SEG
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Přílet nad kopec Gollenberg, plocha dráhy leží pod ním, vlevo od něj je vidět vesnice Stölln, více vlevo Rhinow.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
V ose dráhy 26
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Bližší pohled na dráhu 08/26, patrný je les před prahem dráhy 26.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Lady Agnes pod pravým křídlem OK-STJ
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Letištní plocha v Borkheide, muzeum Hanse Gradeho
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Lesní stojánka IL-18 DDR-STE, Z-37 a Ka-26 v Borkheide
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Letiště Schönhagen, EDAZ
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Poslední Lilienthalův kluzák po havárii, na dvoře dílny ve Stöllnu.
Autor: Wikimedia commons
Lilienthal vykonal až do nešťastného letu 9.8.1896 na dva tisíce pokusů.
Autor: Wikimedia commons
Otto Lilienthal
Autor: Wikimedia commons
Obálka palubního časopisu Interflug ze 70. let
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Obálka palubního časopisu Interflug ze 70. let
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Reklamní materiály s motivem Lady Agnes a Stöllnu
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Heinz Dieter Kallbach 23. října dopoledne, jde se na to!
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Letoun IL-62 společnosti Interflug v typickém zbarvení
Autor: Wikimedia commons
Lady Agnes "v obilí"
Autor: Wikimedia commons
Kapitán Heinz Dieter Kallbach
Autor: Wikimedia commons
Uměle vytvořený kopec Lichterfeld byl nedaleko Berlína
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Pomník Otty Lilienthala na vrcholu Gollenbergu
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
S Lady Agnes se v okolí Stöllnu potkáte na všech možných i nemožných místech.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Muzeum Otty Lilienthala ve Stöllnu
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Uniformy posádek Interflugu v poslední etapě existence společnosti, vlevo letní letecká košile
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Palubní servis z 80. let v letounu IL-62
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Pohled na vstup vzduchu u kořene levého křídla letounu IL-62
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Zadní pohled na uspořádání motorů Kuzněcov NK-8 letounu IL-62
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Kokpit letounu DDR-SEG se jmény členů posádky: kpt. Heinz Dieter Kallbach, kop. Peter Bley, p.m. Ulrich Müller a nav. Rudolf Döge
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Zadní kabina letounu IL-62 slouží jako obřadní síň, kde již bylo sezdáno na tisíc párů.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Figurína stevardky Interflugu v uniformě z 80. let minulého století
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Fotografie travnaté plochy letiště ve Stöllnu pořízená ze silnice, ve směru příletu IL-62 na dráhu 26
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Pohled do letounu IL 62 společnosti ČSA za letu
Autor: Archiv autora Lubora Obendraufa
Letoun IL 62 v Kuvajtu a zábavná posádka společnosti ČSA
Autor: Archiv autora Lubora Obendraufa
Letoun IL 62 společnosti ČSA na letišti JFK v New Yorku
Autor: Archiv autora Lubora Obendraufa
Letoun IL 62M společnosti ČSA
Autor: Archiv autora Lubora Obendraufa
Iljušin Il-62MGr
Autor: Rada Airlines
Cestující nastupují do letounu Iljušin Il-62 letecké společnosti Air Koryo na letišti v Pchjongjangu.
Autor: Profimedia.cz
Letoun Iljušin Il-62 (ilustrační snímek)
Autor: Profimedia.cz
Letoun Iljušin Il-62 (ilustrační snímek)
Autor: Profimedia.cz
Letoun Iljušin Il-62 (ilustrační snímek)
Autor: Profimedia.cz
Letoun Iljušin Il-62 (ilustrační snímek)
Autor: Profimedia.cz
Letadlo Iljušin IL 62 M, které kdysi patřilo Československým aeroliniím (ČSA), zdobí od 22. května střechu hotelu ve Štýrském Hradci (Graz) na jihu Rakouska.
Autor: ČTK
Přes přelomový rok 1989 přeletěly ČSA se staršími typy Jak-40, Tu-134, Il-62 a relativně moderními Tu-154. Na fotografii je Tu-154 v době experimentů s hledáním nového barevného schématu letadel společnosti počátkem devadesátých let.
Autor: Petr Popelář, vlastní foto + archiv
Na konci první poloviny devadesátých let bylo zavedeno zbarvení, které vidíte na Il-62M. Je o poznání povedenější než předchozí experimenty.
Autor: Petr Popelář, vlastní foto + archiv
Počátkem devadesátých let ČSA laborovaly s novým barevným schématem svých letadel, zde Iljušin Il-62M.
Autor: Petr Popelář, vlastní foto + archiv
ČSA si nakonec pořídily letouny Iljušin Il-62 a později také modernizované Il-62M. Velkokapacitní Iljušiny byly určeny především pro dálkové spoje, v létě však dopravovaly turisty například i do Bulharska. Naše Il-62 dostaly jako první nové zbarvení letadel ČSA bez tzv. "vousů" na přídi. Výrazná byla červená SOP s velkým nápisem OK JET, určeným pro proudové stroje.
Autor: Petr Popelář, vlastní foto + archiv
Ve druhé polovině 60. let byla situace letadlového parku ČSA nelichotivá, účetní odpisy mnoha letadel se nezadržitelně blížily 100 procentům. Málokdo ví, že se tehdy na nejvyšších místech uvažovalo i o nákupu západních letadel. Těmto snahám učinila přítrž politická situace po roce 1968. Vedle toho jsme již na jaře 1968 měli od Aeroflotu pronajatý k vyzkoušení Iljušin Il-62. Na fotografii je první pronajatý Il-62 s označením ČSA, ale se sovětským zbarvením a imatrikulací.
Autor: Petr Popelář, vlastní foto + archiv
Iljušin Il-62 (OK-DBF)
Autor: baaa-acro.com/Werner Fischdick
Iljušin Il-18
Autor: FORTEPAN / MHSZ, CC BY-SA 3.0
Iljušin Il-18
Autor: FORTEPAN / MHSZ, CC BY-SA 3.0
Iljušin Il-18
Autor: FORTEPAN / UVATERV, CC BY-SA 3.0
Čtyřmotorový stroj Il-18 z flotily ČSA před 40 lety místo do Bratislavy letěl do Mnichova. Bečvář jeho únos úspěšně zvládl.
Autor: ČSA