Celý zadní vchod dodávky zakrývá světlotěsná látka s otvorem pro objektiv. Základní kompozice se docílí správným zaparkováním.
Aleš Vašíček
Fotografujeme údolí Vltavy. Převládá zelená a modrá a s tím je třeba počítat při určování správné expozice.
Aleš Vašíček
Celý zadní vchod dodávky zakrývá světlotěsná látka s otvorem pro objektiv, který stojí na stativu.
Aleš Vašíček
Celý zadní vchod dodávky zakrývá světlotěsná látka s otvorem pro objektiv, který stojí na stativu.
Aleš Vašíček
Nákladový prostor dodávky. Zde je na malířském stojanu umístěna „druhá standarta“ s matnicí, na kterou se obraz zakomponuje a zaostří. Následně se matnice vymění za světlocitlivý materiál.
Aleš Vašíček
Detail na instalovaný objektiv
Aleš Vašíček
Celý zadní vchod dodávky zakrývá světlotěsná látka s otvorem pro objektiv.
Aleš Vašíček
Stačí zavřít dveře dodávky a na matnici se objeví jasně čitelný a ostrý obraz.
Aleš Vašíček
Naexponovaný papír vyvoláváme běžnou pozitivní vývojkou. Objeví se nám negativní obraz.
Aleš Vašíček
Bělení obrazu
Aleš Vašíček
Znovu exponujeme vybělený negativní obraz.
Aleš Vašíček
Znovu aplikujeme vývojku.
Aleš Vašíček
Výsledná fotografie je samozřejmě stranově převrácená.
Aleš Vašíček
Fotograf Karel Richter stojí vedle své ambrotypie ve formátu 1 × 1 metr, která byla pořízena speciálně upravenou dodávkou.
Karel Richtr
Fotograf Karel Richter stojí vedle své ambrotypie ve formátu 1 × 1 metr, pořízené speciálně upravenou dodávkou.
Karel Richtr
Celý zadní vchod dodávky zakrývá světlotěsná látka s otvorem pro objektiv. Základní kompozice se docílí správným zaparkováním.