![](http://1gr.cz/u/free.gif)
![](http://1gr.cz/u/free.gif)
Celý zadní vchod dodávky zakrývá světlotěsná látka s otvorem pro objektiv. Základní kompozice se docílí správným zaparkováním.
Autor: Aleš Vašíček
Celý zadní vchod dodávky zakrývá světlotěsná látka s otvorem pro objektiv. Základní kompozice se docílí správným zaparkováním.
Autor: Aleš Vašíček
Fotografujeme údolí Vltavy. Převládá zelená a modrá a s tím je třeba počítat při určování správné expozice.
Autor: Aleš Vašíček
Celý zadní vchod dodávky zakrývá světlotěsná látka s otvorem pro objektiv, který stojí na stativu.
Autor: Aleš Vašíček
Celý zadní vchod dodávky zakrývá světlotěsná látka s otvorem pro objektiv, který stojí na stativu.
Autor: Aleš Vašíček
Nákladový prostor dodávky. Zde je na malířském stojanu umístěna „druhá standarta“ s matnicí, na kterou se obraz zakomponuje a zaostří. Následně se matnice vymění za světlocitlivý materiál.
Autor: Aleš Vašíček
Detail na instalovaný objektiv
Autor: Aleš Vašíček
Celý zadní vchod dodávky zakrývá světlotěsná látka s otvorem pro objektiv.
Autor: Aleš Vašíček
Stačí zavřít dveře dodávky a na matnici se objeví jasně čitelný a ostrý obraz.
Autor: Aleš Vašíček
Naexponovaný papír vyvoláváme běžnou pozitivní vývojkou. Objeví se nám negativní obraz.
Autor: Aleš Vašíček
Bělení obrazu
Autor: Aleš Vašíček
Znovu exponujeme vybělený negativní obraz.
Autor: Aleš Vašíček
Znovu aplikujeme vývojku.
Autor: Aleš Vašíček
Výsledná fotografie je samozřejmě stranově převrácená.
Autor: Aleš Vašíček
Fotograf Karel Richter stojí vedle své ambrotypie ve formátu 1 × 1 metr, která byla pořízena speciálně upravenou dodávkou.
Autor: Karel Richtr
Fotograf Karel Richter stojí vedle své ambrotypie ve formátu 1 × 1 metr, pořízené speciálně upravenou dodávkou.
Autor: Karel Richtr