náhledy
Vídeňský eBus
Autor: Technet.cz
Vídeňský eBus provádí rychlé dobíjení ve stanici pomocí dvoupólového sběrače proudu z "krátkých trolejí" napájených z tramvajové napájecí soustavy
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
(Do)tankování proudem (doslovný překlad z němčiny) v první zastávce okruní linky 2A ve Vídni
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Řidič před jízdou z ovládací skříně vypne dobíjení eBusu (provádí se osmi a patnácti kilometrech jízdy)
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Osmimetrový eBus je připravený vyjet na linku 2A
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Skupina asi třiceti západoevropských novinářů (z toho dvou českých) při jízdě eBusem
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Vídeňský eBus je plně elektrický - je poháněn, vytápěn i klimatizován výhradně elektřinou. Subjektivně je v salónu vyí teplota, ne v hotelové hale
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Osmimetrový eBus pojme a 47 cestujících
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Mezi dvojicí dveří je pár sedadel
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Hlavním údajem pro řidiče je ukazatel stavu nabití devíti Li-Fe akumulátorů o kapacitě 96kWh
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Pro řidiče je eBus standardním vozidlem s ABS, ESP, nebo nakláněním v zastávkách.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Větina z 13 sedadel elektricky vytápěného a klimatizovaného interiéru je v prostřední a zadní části vozidla
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Místo pohonné jednoty se v zadní části nachází pět Li-Fe akumulátorů. estý je místo nádre na naftu. Zbylé tři jsou na střee
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Jednoduchá sedadla se snadno udrují a cestujícím poskytují ekonomický komfort
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Interiér je stejný, jako v běném autobusu Rampini. Také řidič vnímá eBus jako ten s běným pohonem. Akumulátory umoňují dojezd 120-150 kilometrů
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Jednoduchá konstrukce sedadel poskytuje " dodatečný" prostor pro nohy cestu jích
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Nízkopodlaní prostor pro kočárek nebo vozíčkáře
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Místo nádre na naftu zaujal jeden Li-Fe akumulátor
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Interiér osmimetrového autobusu
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Interiér osmimetrového autobusu
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Na protilehlých sedadlech je pro nohy cestujících i ve Vídni malý prostor
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Před centrálou dopravce Viener Linien. Na malém prostoru se nachází ředitelství, stanice a depo metra. V elipsovité budově vpravo před eBusem se nachází společný dispečink pro vech pěti tras metra
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz