náhledy
Nádraží Rakouské severozápadní dráhy v Praze (později Denisovo nádraží a nakonec nádraží Praha-Těšnov), dobová poštovní pohlednice
Autor: public domain
Mapa rakousko-uherských železničních tratí (rok 1875) v českých zemích (detailní pohled na okolí Prahy). Barevně jsou rozlišeny jednotlivé společnosti, Rakouská severozápadní dráha je znázorněna zelenou barvou.
Autor: public domain
Mapa železničních tratí mířících do Prahy (rok 1875). Barevně jsou rozlišeny jednotlivé společnosti, Rakouská severozápadní dráha je znázorněna zelenou barvou.
Autor: public domain
Jeden z typů parních lokomotiv používaných na Rakouské severozápadní dráze. Jde o lokomotivu rychlíkovou. K lokomotivě patřil tažený tendr, který zde ovšem nevidíme.
Autor: public domain
Jeden z typů parních lokomotiv používaných na Rakouské severozápadní dráze. Jde o lokomotivu rychlíkovou. K lokomotivě patřil tažený tendr, který zde ovšem nevidíme. Lokomotiva stejného typu je na předchozí fotografii.
Autor: public domain
Jeden z typů parních lokomotiv používaných na Rakouské severozápadní dráze. Jde o lehkou tendrovou lokomotivu určenou pro lokálky, za zajímavost můžeme považovat integrovaný zavazadlový oddíl.
Autor: public domain
Nádraží Rakouské severozápadní dráhy v Praze v době svého vzniku (později Denisovo nádraží a nakonec nádraží Praha-Těšnov)
Autor: public domain
Nádraží Rakouské severozápadní dráhy v Praze, mapa z roku 1910
Autor: public domain
Nádraží Rakouské severozápadní dráhy v Praze (později Denisovo nádraží a nakonec nádraží Praha-Těšnov)
Autor: public domain
Nádraží Rakouské severozápadní dráhy v Praze (později Denisovo nádraží a nakonec nádraží Praha-Těšnov), horní partie centrální části stavby z čelního pohledu
Autor: public domain
Nádraží Rakouské severozápadní dráhy v Praze (později Denisovo nádraží a nakonec nádraží Praha-Těšnov), dobová poštovní pohlednice
Autor: public domain
Denisovo nádraží v Praze (nakonec nádraží Praha-Těšnov), poštovní pohlednice z dob první republiky
Autor: public domain
Křižovatka Těšnov, prosinec 1971
Autor: Ivo Mahel
Nádraží Praha-Těšnov 30. června 1972, tj. den před odjezdem posledního vlaku
Autor: Ivo Mahel
Ubouraná část nádraží Praha-Těšnov, červenec 1975
Autor: Ivo Mahel
Nádraží Praha - Těšnov v květnu 1974
Autor: Ivo Mahel
Nádraží Praha - Těšnov, říjen 1975
Autor: Ivo Mahel
Podjezd pod tratí u nádraží Praha - Těšnov do Pobřežní ulice (22. 5. 1972)
Autor: Ivo Mahel
Nádraží Praha - Těšnov těsně před svou demolicí
Autor: Ivo Mahel
Demolice nádraží Praha - Těšnov, 16. březen 1985, pohled na zadní stěnu, tzn. na stěnu přilehlou ke kolejišti nádraží
Autor: Archiv Jihomoravského muzea ve Znojmě