náhledy
Jdou po vás. A vědí, kdo jste. Inzerenti na internetu nešmátrají naslepo.
Autor: Profimedia.cz
Pozor: Jste monitorováni!
Autor: Michal Barák, iDNES.cz
Facebook umožňuje nastavení toho, jaké reklamy se vám zobrazují. U každé reklamy také můžete nastavit, aby se vám již nezobrazovala. Facebooku tím vlastně pomáháte lépe cílit reklamy.
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz
Takto se vytváří reklama na Facebooku. Cílem reklamy může být řada věcí, včetně přihlášení na akci nebo kliknutí na odkaz.
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz
Vlevo vybíráte cílovou skupinu, vpravo vidíte, kolik lidí zadaným kritériím odpovídá.
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz
Kromě demografických ukazatelů lze vybírat i velmi specifické zájmy.
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz
„Nemáte rádi reklamy? Řekněte nám to, nabídneme vám jiné,“ povzbuzuje Facebook.
Autor: Facebook
Příklad „zájmů“, které o vás Google může z vašich hledání zjistit. Tyto zájmy pak používá k cílení reklam.
Autor: Technet.cz