Britská aerodynamická parní lokomotiva Mallard, která dosáhla posledního oficiálního rychlostního rekordu mezi parními lokomotivami.
4975darwin, CC BY-SA 4.0
Lokomotiva řady 387.0 zvaná Mikádo v Železničním muzeu Českých drah Lužná u Rakovníka. Z této řady konstrukčně vycházela jediná vyrobená lokomotiva 386.0, která později dostala aerodynamické opláštění.
Rainerhaufe, CC BY-SA 3.0
Nerealizovaný projekt ČKD aerodynamické lokomotivy řady 296.0 zobrazený výtvarníkem v dobovém tisku
časopis Měsíc
Aerodynamická parní lokomotiva 386.001
časopis Pestrý týden (březen 1938)
Aerodynamická parní lokomotiva 386.001
dobový tisk (1938)
Za války dostala lokomotiva 386.001 dle předpisu plechové kryty se štěrbinou na světla, aby nebyla za tmy tak nápadná, a naopak přibylo olemování předních nárazníků bílou barvou.
Železničné múzeum SR – ŽSR
Aerodynamická parní lokomotiva 386.001
časopis Pestrý týden (březen 1938)