náhledy
Začátek nejtěžšího testu Leo Expressu: test elektromagnetické kompatibility
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Souprava obkrouží za jeden den ve vyhrazeném čase okruh 13,276 km běžně padesátkrát.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Výsledky měření provádí a vyhodnocují počítače, součástí testu je fotodokumentace.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Podlahy chrání technický koberec.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Podlahy chrání technický koberec.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Podlahy chrání technický koberec.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Před business třídou je prostor pro palubní catering. Při prvním předvedení byl zakryt.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Testují se i toalety.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Během testu je přikryto všech šest elektricky nastavitelných sedadel Premium třídy. Pro fotografování jsme jedno odkryli.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Zúžením dveří na jednokřídlé vznikl prostor pro kočárky nebo vozíčkáře.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Prostor pro palubní catering v ekonomické třídě během testu elektromagnetické kompatibility
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Samočinné spřáhlo Scharfenberg s elektrickým a vzduchovým propojením je dnes součástí technických specifikací pro interoperabilitu (TSI).
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Samočinné spřáhlo má také adaptér na běžná spřáhla používaná v ČR.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Čas při testování měří vedoucí testu na mobilu.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Při testu elektromagnetické kompatibility souprava Leo Expressu střídavě táhla nebo brzdila zátěž více než 120 tun.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Antény pro připojení na internet jsou na střeše třetího, prostředního vozu.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Simulování hmotnosti cestujících 40 tunami kolejnic
Autor: LEO Express
Simulování hmotnosti cestujících 40 tunami kolejnic
Autor: LEO Express
Simulovala se i hmotnost palubního cateringu.
Autor: LEO Express
Simulování hmotnosti cestujících 40 tunami kolejnic
Autor: LEO Express
Nakládání 40 tun kolejnic
Autor: LEO Express
Kotoučové brzdy jsou součástí kol.
Autor: LEO Express
Kotoučové brzdy jsou součástí kol.
Autor: LEO Express
Data se zpracovávají na počítači přímo na palubě soupravy.
Autor: LEO Express
Měřící čidla při testu brzd
Autor: LEO Express