Začátek nejtěžšího testu Leo Expressu: test elektromagnetické kompatibility
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Souprava obkrouží za jeden den ve vyhrazeném čase okruh 13,276 km běžně padesátkrát.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Výsledky měření provádí a vyhodnocují počítače, součástí testu je fotodokumentace.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Podlahy chrání technický koberec.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Podlahy chrání technický koberec.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Podlahy chrání technický koberec.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Před business třídou je prostor pro palubní catering. Při prvním předvedení byl zakryt.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Testují se i toalety.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Během testu je přikryto všech šest elektricky nastavitelných sedadel Premium třídy. Pro fotografování jsme jedno odkryli.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Zúžením dveří na jednokřídlé vznikl prostor pro kočárky nebo vozíčkáře.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Prostor pro palubní catering v ekonomické třídě během testu elektromagnetické kompatibility
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Samočinné spřáhlo Scharfenberg s elektrickým a vzduchovým propojením je dnes součástí technických specifikací pro interoperabilitu (TSI).
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Samočinné spřáhlo má také adaptér na běžná spřáhla používaná v ČR.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Čas při testování měří vedoucí testu na mobilu.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Při testu elektromagnetické kompatibility souprava Leo Expressu střídavě táhla nebo brzdila zátěž více než 120 tun.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Antény pro připojení na internet jsou na střeše třetího, prostředního vozu.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Simulování hmotnosti cestujících 40 tunami kolejnic
LEO Express
Simulování hmotnosti cestujících 40 tunami kolejnic
LEO Express
Simulovala se i hmotnost palubního cateringu.
LEO Express
Simulování hmotnosti cestujících 40 tunami kolejnic
LEO Express
Nakládání 40 tun kolejnic
LEO Express
Kotoučové brzdy jsou součástí kol.
LEO Express
Kotoučové brzdy jsou součástí kol.
LEO Express
Data se zpracovávají na počítači přímo na palubě soupravy.
LEO Express
Měřící čidla při testu brzd
LEO Express