Avia BH5 - podpis generála Peřiny uvnitř kokpitu
Václav Nývlt
Avia BH5 - Pitotova trubice bez krytu
Václav Nývlt
Avia BH5 - zepředu
Václav Nývlt
Avia BH5 - zboku
Václav Nývlt
Avia BH5 - zezadu
Václav Nývlt
Avia BH5 - zezadu
Václav Nývlt
Avia BH5 - zezadu
Václav Nývlt
Avia BH5 - zboku
Václav Nývlt
Avia BH5 - zboku
Václav Nývlt
Avia BH5 - zboku
Václav Nývlt
Avia BH5 - zepředu
Václav Nývlt
Avia BH5 - zepředu
Václav Nývlt
Avia BH5 - zepředu
Václav Nývlt
Avia BH5 - promazávání motoru před letem
Václav Nývlt
Avia BH5 - rozhovor s pilotem
Václav Nývlt
Avia BH-5 s motorem z roku 1924 během letu
Václav Nývlt
Avia BH5 - nahoře bude zima a vítr
Václav Nývlt
Avia BH5 - motor v plných otáčkách má nádherný zvuk
Václav Nývlt
Avia BH5 - starý motor s novou vrtulí
Václav Nývlt
Avia BH5 - vrtule je také esteticky úchvatným prvkem
Václav Nývlt
Avia BH5 - promazávání motoru před letem
Václav Nývlt
Avia BH5 - kontrola motoru před letem
Václav Nývlt
Avia BH5 - letadlo z hangáru bez potíží vytlačí dva lidé
Václav Nývlt
Avia BH5 - letadlo z hangáru bez potíží vytlačí dva lidé
Václav Nývlt
Avia BH5 - motor Walter pochází z Jinonic
Václav Nývlt
Avia BH5 - vrtuli vyrobil Výzkumný a zkušební letecký ústav
Václav Nývlt
Avia BH5 - křídla jsou potažena plátnem, které je napjaté i speciálním lakem
Václav Nývlt
Avia BH5 - věrná replika dolnoplošníku
Václav Nývlt
Avia BH5 - pohled do interiérů - pilot vždy sedí v zadní části
Václav Nývlt
Avia BH5 - kloub výškovky
Václav Nývlt
Avia BH5 v prudkém poledním slunci
Václav Nývlt
Avia BH5 - uchycení vrtule
Václav Nývlt
Avia BH5 - nálepka na vrtuli
Václav Nývlt
Avia BH5 - reflexní nálepka na vrtuli
Václav Nývlt
Avia BH5 - rozhovor
Václav Nývlt
Avia BH5 - detail uchycení křídel (dají se složit na výšku)
Václav Nývlt
Avia BH5 - kryt Pitotovy trubice
Václav Nývlt
Avia BH5 létá v českých barvách
Václav Nývlt
Avia BH5 - otvor do kterého při nastupování zaklesnete nohu
Václav Nývlt
Avia BH5 - kola jsou kryty pláštěm pro zlepšenín aerodynamických vlastností
Václav Nývlt
Avia BH5 - uchycení kol
Václav Nývlt
Avia BH5 - tímto háčkem se fixují nahoru sklopená křídla
Václav Nývlt
Avia BH5 - pětiválec s výkonem 60 koní a mximálními otáčkami 1400 rpm
Václav Nývlt
Avia BH5 - pětiválec s výkonem 60 koní a mximálními otáčkami 1400 rpm
Václav Nývlt
Avia BH5 - palubní deska
Václav Nývlt
Avia BH 5 - Pohled do dolní části pilotní kabiny
Autor: Roman Všetečka, Technet.cz
Avia BH 5 - Stylová maska pilota
Autor: Roman Všetečka, Technet.cz
Avia BH5 - roztáčení motoru
Václav Nývlt
Avia BH 5 - Natáčení vrtule
Autor: Roman Všetečka, Technet.cz
Avia BH5 - roztáčení motoru
Václav Nývlt
Avia BH5 - roztáčení motoru
Václav Nývlt
Avia BH5 - letadlo přejíždí na dráhu
Václav Nývlt
Avia BH5 - rychlost roste a kola se pomalu odlepují od země
Václav Nývlt
Avia BH5 - a už letí
Václav Nývlt
Avia BH5 - a letí
Václav Nývlt
Avia BH5 - free as a bird
Václav Nývlt
Avia BH 5 - Pohled na spodní část letadla za letu
Autor: Roman Všetečka, Technet.cz
Avia BH5 - za chvíli přistane Cessna, ze které budeme BH5 fotit při letu
Václav Nývlt
Avia BH5 - rozhovory s konstruktérem
Václav Nývlt
Avia BH5 - pohled na průlet letadla ze země
Václav Nývlt
Avia BH5 - Boska ve svém živlu
Václav Nývlt
Avia BH5 - ve vzduchu jí to sluší nejvíce
Václav Nývlt
Avia BH5 - ve vzduchu jí to sluší nejvíce
Václav Nývlt
Avia BH5 za letu
Václav Nývlt
Avia BH5 - svoboda pohybu
Václav Nývlt
Avia BH5 - svoboda pohybu
Václav Nývlt
Avia BH5 - svoboda pohybu
Václav Nývlt
Avia BH5 - pohled z letadla
Václav Nývlt
Avia BH5 - prohlídka po přistání
Václav Nývlt
Avia BH5 - prohlídka po přistání
Václav Nývlt
Avia BH5 - detail válce motoru
Václav Nývlt
Avia BH5 - detail úchytu křídel
Václav Nývlt
Avia BH5 - válec, ventily, přívod vzduchu a výfuk
Václav Nývlt
Avia BH5 - kolo
Václav Nývlt