Tramvaj na Balabence v roce 1896.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Tramvaj u vysočanské radnice v roce 1981.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Vysočanská radnice při pohledu z mazací tramvaje.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Kolbenova ulice v roce 1948.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Kolbenova ulice dnes.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Vysočanská spalovna na historickém snímku z roku 1977.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Na místě vysočanské spalovny je nyní sídliště Nová Harfa.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Trasa vedla i kolem bývalé měnírny, později kulturního místa nazývaného Trafačka.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Ještě jeden historický pohled na Trafačku.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Trafačka, ani sousední činžovní dům, zde již nestojí.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
I když na Google Streetview jí ještě částečně uvidíte.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Cestou zpět do centra jsme opět projeli Palmovkou. Snímek z roku 1898.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Křižovatku ulic Argentinská a Plynární byste na tomto snímku nejspíše nepoznali, i když zde budova ještě stoji.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Bohužel dnes vypadá takto.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Tady dnes stojí Nádraží Holešovice. Misto již nepoznáte.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Tuto křižovatku u holešovické elektrárny nejspíše také ne.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Stejná křižovatka dnes. Vzdálenější činžovní domy stojí dodnes, protější parcela je již desítky let opuštěná.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Holešovická elektrárna ...
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Ale není moc vidět. Pohled od metra Nádraží Holešovice.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Co se stalo s technickým vybavením elektrárny, se můžeme jen domnívat.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Vozovna Královská obora ve Stromovce...
Autor: archiv DPP, Technet.cz
... již nestojí, na kraji Stromovky je ale točna tramvají.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Pan řidič přehodil výhybku, na konečné na Výstavišti budeme čekat zhruba 10 minut. Pan Fojtík ale přestávku nemá, živý přenos pokračuje.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Pokračujeme přes Letnou, pohled z roku 1916.
archiv DPP
Pokračujeme přes Letenskou pláň.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Letenská smyčka v roce 1907.
archiv DPP
Tramvaj na Letné v roce 1912.
archiv DPP
Hradčanskou na tomto snímku nejspíše nepoznáte, rok 1908.
archiv DPP
Hradčanskou na tomto snímku nejspíše také nepoznáte, rok 1974.
archiv DPP
Hradčanská. Dříve byla silnice mnohem užší, mezi námi a vlakovou tratí byla zástavba činžovních domů.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Prašný most v roce 1974.
archiv DPP
Rychlý pohled na nádraží Praha-Dejvice, jedna z nejstarších vlakových tratí v Praze.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Prašný most v roce 1946.
archiv DPP
Blížíme se ke konci, vozovna Střešovice.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Vozovna Střešovice na historickém snímku.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Dnes je tu mimo vozovny i muzeum Dopravního podniku.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Tramvaj "mazačka" letos nově zastane i funkci kropicího vozu.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
V roce 1971 stála kousek od Florence, v těsném sousedství budoucí magistrály, krásná budova nádraží Praha-Těšnov.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Dnes stejný pohled vypadá takto.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
V těchto místech vedla i Poříčská brána ...
Autor: archiv DPP, Technet.cz
... dnes tudy vede magistrála.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Blížíme se k Negrelliho viaduktu. Bývala tu i plynárna.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Historický snímek Florence.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Karlínská vozovna byla první v Praze.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Budova stojí dodnes, je zde autoservis.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Ústřední dílny Elektrických podniků, slavná Rustonka.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Rustonka je zbořená, vzniká zde nový multifunkční objekt. Vzdálený dům s "věžičkou" ale stojí dodnes.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Křížení kolejí na Palmovce v roce 1971.
Autor: archiv DPP, Technet.cz
Stejné místo dnes.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz