náhledy
Po přistání kontroluje člen posádky příďový podvozek.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Zrcadlově lesklý B-25 Mitchell roluje po přistání na letišti Mošnově.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
B-25 jako jedno z prvních masově vyráběných letadel na světě mělo příďový podvozek.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Zdvojené ocasní plochy, dvojice motorů a úzký vysoký trup tvoří charakteristickou siluetu B-25. Do trupu za pumovnicí má posádka další vstup přímo z ranveje.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Pilotní kabina je celkem těsná. Kromě původních prvků obsahuje moderní přístroje.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Posádka kontroluje letoun krátce po přistání. Třílisté stavitelné vrtule poháněné dvouhvězdicovými čtrnáctiválci musí posádka nejprve prohlédnout.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Po předváděcím letu posádka po předepsaných úkonech okamžitě začala leštit povrch letounu, hlavně od zplodin motoru.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Aerodynamický kryt dvouhvězdicového motoru Wright R-2600 Cyclone
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Výrobní štítek dvouhvězdicového čtrnactiválce Wright R-2600 Cyclone
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Motory Wright R-2600 Cyclone byly proslulé svou hlučností. Použité řešení výfuků výrazně snižuje jejich hlučnost.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Průchod nad pumovnicí do zadní části trupu
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Z pohledu laika se vyráběly typy s prosklenou a neprosklenou přídí (celkem 19 verzí).
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Do prosklené přídě vede od vstupu posádky asi dvoumetrový tunel.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
U bojově nasazených B-25 ukrývala pumovnice často torpéda.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Boční střílny a zdvojené svislé ocasní plochy
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Kolo hlavního podvozku má vyznačenou vzájemnou polohu pláště a disku.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz