Instagram plánuje několik způsobů, jak bojovat s kyberšikanou na síti. Patří mezi ně filtrování komentářů, nástroje na ochranu soukromí, limity pro konkrétní lidi nebo dočasný odchod ze sítě (Away Mode).
Facebook F8
Instagram také představil možnost nálepek (Stickers), skrze které bude možné přispívat na charitu. Přidáním nálepky tak může instagramer odkázat konkrétní organizaci a vyzvat své fanoušky k její podpoře přímo v rámci aplikace.
Facebook F8
Instagram také hledá, jak podpořit propojení zákazníků, značek a tvůrců přímo v aplikaci. To by mohlo výrazně zamíchat trhem, na kterém působí tzv. influenceři, placení za příspěvky chválící konkrétní značku.
Facebook F8
Šéf Instagramu, Adam Mosseri, ukazuje experiment se skrytým počtem lajků u příspěvků
Facebook F8, montáž: Pavel Kasík, Technet.cz
Na Instagramu jsou tři základní způsoby komunikace: Feed, soukromé zprávy a Příběhy
Facebook F8
Nově půjde kromě fotky a videa zveřejnit také text, kvíz nebo odpočet
Facebook F8
Nově půjde kromě fotky a videa zveřejnit také text, kvíz nebo odpočet
Facebook F8
Instagram experimentuje se soukromým počítáním srdíček
Facebook F8
Stories (Příběhy) jsou na Instagramu stále oblíbenější. Adam Mosseri říká, že za to můžou tři aspekty: dočasnost obsahu, soukromá zpětná vazba a důraz na lidi místo na jednotlivce
Facebook F8
Na Instagramu můžete nově vybrat seznam vašich blízkých přátel a sdílet některý obsah jen s nimi
Facebook F8
Mosseri ukazuje, že počet sledujících (Followers) nebude tak výrazně zobrazen, jako doposud
Facebook F8
Zmizí také počet lajků (srdíček) u konkrétních příspěvků
Facebook F8
Zmizí také počet lajků (srdíček) u konkrétních příspěvků