náhledy
Jak hokejoví fanoušci prožívali čtvrtfinále na Twitteru? Česká firma se pokusila průběh analyzovat.
Autor: montáž: Pavel Kasík, Technet.cz, freepik, Geneea, Profimedia.cz
Analýza úspěšnosti filmů na sociálních sítích s využitím měření citového zabarvení příspěvků (sentiment analysis)
Autor: IBM/ Dirk deRoos
Tzv. „tag cloud“, tedy grafické znázornění frekvence slov používaných v tweetech. Druhé nejčastější slovo bylo jméno hráče utkání: Jágr.
Autor: Geneea
Ukázka tweetů a jejich počítačového rozdělení na pozitivní, neutrální a negativní.
Autor: Geneea
Pohled na průběh nálady v čase během utkání. Je vidět, že nejvíce nálada stoupala po prvním gólu Čechů a pak v závěru po Jágrově gólu na 4:3.
Autor: Geneea
Finové měli podle analýzy celkově dobrou náladu i koncem utkání. „I přes prohru mnoho fanoušků děkovalo svému týmu,“ říká Petr Hamerník ze společnosti Geneea.
Autor: Geneea