Louis Chiron se svým maserati na trati
Archiv AMK Masarykův okruh
Louis Chiron se svým maserati na trati
Archiv AMK Masarykův okruh
Louis Chiron při tankování v boxech
Archiv AMK Masarykův okruh
Padesátiletý Chiron sice odstoupil, zajel však nejrychlejší kolo závodu.
Archiv AMK Masarykův okruh
Farinovo maserati v tréninku. Proč vůz nemá kapotu, není jasné.
Archiv AMK Masarykův okruh
Detail havarovaného vozu Itala Fariny
Archiv AMK Masarykův okruh
Detail havarovaného vozu Itala Fariny
Archiv AMK Masarykův okruh
Francouz Etancelin na Talbotu byl po většinu závodu největším soupeřem vítěze Whiteheada.
Archiv AMK Masarykův okruh
Vozy připravené na start v depu brněnského okruhu
Archiv AMK Masarykův okruh
Cortese na Ferrari. Mladá automobilka dřívějšího šéfa stájí Alfa Romeo a Lancia nakonec slavila vítězství.
Archiv AMK Masarykův okruh
Louis Chiron svojí elegancí lámal srdce fanynek už před válkou. A šlo mu to i v padesáti.
Archiv AMK Masarykův okruh
Václav Bobek startoval ve třídě do 1 500 kubíků se speciálem Škoda. Skončil pátý.
Archiv AMK Masarykův okruh
Princ Bira v tréninku na Velkou cenu Československa
Archiv AMK Masarykův okruh
Zdemolované Maserati prince Biry ve Farinově zatáčce. Jezdec havaroval ve druhém kole.
Archiv AMK Masarykův okruh
Princ Bira, celým jménem Birabongse Bhanudej Bhanubandh byl členem siamské královské rodiny.
Archiv AMK Masarykův okruh
Princ Bira v boxu při tréninku na Velkou cenu Československa
Archiv AMK Masarykův okruh
Velkou pozornost vzbudil závodní vůz postavený za dva měsíce na bázi tatraplánu v kopřivnické Tatře.
Archiv AMK Masarykův okruh
Odstartováno. Jezdci vyráží do závodu o délce 358 kilometrů.
Archiv AMK Masarykův okruh
Francouzský jezdec Rosier na Talbotu při zastávce v boxech.
Archiv AMK Masarykův okruh
Na nekvalitním snímku jde rozpoznat „vrakoviště“ Maserati ve Farinově zatáčce. Postupně v ní havarovaly tři vozy – Fariny, Parnella a Biry.
Archiv AMK Masarykův okruh
Mechanici těsně před nájezdem na rošt ladí vůz prince Biry.
Archiv AMK Masarykův okruh