náhledy
Nejodolnější. Vysoká betonová svodidla jsou v současné době nejodolnějším typem středových svodidel, která Ředitelství silnic a dálnic používá. Udržet mají i kamion. Správce dálniční sítě uvažuje o jejich usazení na 60 kilometrů dlouhém úseku od Plzně na Rozvadov. (21. října 2022)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Pevnější typ svodidel označovaný jako H3, který dálničáři používají při rekonstrukcích v posledních přibližně pěti letech. Ve srovnání s s předchozími typy jsou vyšší a dokáží zadržet nákladní auto (21. října 2022)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Klasická svodidla. Osobní auto udrží, prorazit by je neměla dodávka ani autobus. (21. října 2022)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Tragická nehoda. Kamion v srpnu 2022 slisoval středová svodidla na dálnici D5 na Tachovsku, vjel do protisměru a rozdrtil osobní auto. V troskách vozu zemřel muž a dvě malé děti, přežila jen jejich matka na sedadle spolujezdce. (3. srpna 2022)
Autor: Policie ČR
Klasická svodidla. Osobní auto udrží, prorazit by je neměla dodávka ani autobus. (21. října 2022)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Pevnější typ svodidel označovaný jako H3, který dálničáři používají při rekonstrukcích v posledních přibližně pěti letech. Ve srovnání s s předchozími typy jsou vyšší a dokáží zadržet nákladní auto (21. října 2022)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nejodolnější. Vysoká betonová svodidla jsou v současné době nejodolnějším typem středových svodidel, která Ředitelství silnic a dálnic používá. Udržet mají i kamion. Správce dálniční sítě uvažuje o jejich usazení na 60 kilometrů dlouhém úseku od Plzně na Rozvadov. (21. října 2022)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Pevnější typ svodidel označovaný jako H3, který dálničáři používají při rekonstrukcích v posledních přibližně pěti letech. Ve srovnání s s předchozími typy jsou vyšší a dokáží zadržet nákladní auto (21. října 2022)
Autor: Martin Polívka, MF DNES