Někteří kolemjdoucí si demolici původního mostu zvěčňují.
Martin Švec, MAFRA
Na dohled od místa demolice původního mostu probíhá zároveň úprava koryta řeky Tiché Orlice.
Martin Švec, MAFRA
Míra přeložení koridoru do nové stopy je viditelná na první pohled.
Martin Švec, MAFRA
Demolice zabere ještě několik týdnů. Konstrukce původního mostu byla totiž postavena vskutku kvalitně.
Martin Švec, MAFRA
Nejvyšší povolenou rychlost zde využije i moderní souprava Českých drah Railjet, která místem projede několikrát za den.
Martin Švec, MAFRA
Nová mostní estakáda má mírnější oblouk než původní most. Vlaky po ní proto mohou jezdit rychlostí až 160 kilometrů za hodinu.
Martin Švec, MAFRA
Zbytky starého mostu zatím končí na dně Tiché Orlice.
Martin Švec, MAFRA
Dráty trčící z původní mostní konstrukce.
Martin Švec, MAFRA
Stavitelé mostu při jeho stavbě v polovině 19. století železem rozhodně nešetřili.
Martin Švec, MAFRA
Pilíře původního mostu s pěti oblouky pomalu mizí.
Martin Švec, MAFRA
Na nástupištích je práce ještě dost. Chybí například zastřešení přístřešků. V pozadí je vidět, že některé se teprve betonují.
Martin Švec, MAFRA