náhledy
Model Packard Six byl vyráběn v americkém Detroitu letech 1925 – 1928 a celkem bylo zhotoveno 107 443 vozů. Firma Brožík karosovala ve druhé polovině 20. let hned několik automobilů na tomto podvozku. Vystavený vůz obdržel v Plzni karoserii typu „conduit interieur“.
Autor: Petr Broulík, 5plus2.cz
Praga V. byl prvním skutečně vyráběným osobním typem automobilky Praga. Po několika zkušebních exemplářích se vyrobilo celkem 25 kusů. Vystavený automobil měl být v roce 1913 karosován firmou Brožík a synové pro pražského arcibiskupa. Žádné důkazy však neexistují.
Autor: Petr Broulík, 5plus2.cz
Kočár typu Mylord z přelomu 19. a 20. století byl určený nejen pro běžný provoz, ale i pro prezentaci významných státních i církevních osob.
Autor: Petr Broulík, 5plus2.cz
Osobní automobily Praga Mignon byly vyráběny od roku 1911. Do roku 1926 vzniklo 1045 těchto automobilů. Není zcela jisté, zda vystavený automobil karosovala plzeňská firma, ale v každém případě jde zřejmě o jediný dochovaný pohřební automobil z meziválečného období.
Autor: Petr Broulík, 5plus2.cz
Firma Václava Brožíka začala s výrobou kočáru v roce 1867, tedy až 22 let po jejím založení. Vystavený exponát je lehký kočár typu Phaeton sloužící k jízdě bez kočího.
Autor: Petr Broulík, 5plus2.cz
Firma Václava Brožíka začala s výrobou kočáru v roce 1867, tedy až 22 let po jejím založení.
Autor: Petr Broulík, 5plus2.cz