iDNES.cz
☰
zpátky na článek
<
1
/
X
>
Historicky první jízda parního vlaku Králický Sněžník do Slezské Javořiny měla velký úspěch hlavně mezi Poláky.
Pardubický kraj
Historicky první jízda parního vlaku Králický Sněžník do Slezské Javořiny měla velký úspěch hlavně mezi Poláky.
Pardubický kraj
Pozice železničního depa v Dolní Lipce by byla výhodná hlavně pro výletní parní vlaky do Polska.
Pardubický kraj
Historicky první jízda parního vlaku Králický Sněžník do Slezské Javořiny měla velký úspěch hlavně mezi Poláky.
Pardubický kraj
Historicky první jízda parního vlaku Králický Sněžník do Slezské Javořiny měla velký úspěch hlavně mezi Poláky.
Pardubický kraj
Historicky první jízda parního vlaku Králický Sněžník do Slezské Javořiny měla velký úspěch hlavně mezi Poláky.
Pardubický kraj
Historicky první jízda parního vlaku Králický Sněžník do Slezské Javořiny měla velký úspěch hlavně mezi Poláky.
Pardubický kraj
Historicky první jízda parního vlaku Králický Sněžník do Slezské Javořiny měla velký úspěch hlavně mezi Poláky.
Pardubický kraj
Budoucí podoba železničního muzea v Dolní Lipce.
Vizualizace: Pardubický kraj
Stávající podoba areálu. Opravit historickou točnu bude nutné také kvůli manipulaci s vystavovanými budoucími exponáty.
Pardubický kraj
Historicky první jízda parního vlaku Králický Sněžník do Slezské Javořiny měla velký úspěch hlavně mezi Poláky.
Pardubický kraj
Související články
Muzeum železnice na Orlickoústecku dostává obrysy, má projektanta
Na co zírá mašinfíra: „Dírou“ u Hanušovic pod Králický Sněžník a do údolí Orlice
Parní vlaky opět vyjedou pod Králický Sněžník, dvakrát zamíří i do Polska
Pardubickému kraji chybí přes 2,5 miliardy na přivaděč, chce je po státu