náhledy
Specialisté most posunuli o 18 metrů na východ.
Autor: Josef Vostárek, ČTK
Nezvyklý obrázek se ve čtvrtek 7. června 2021 naskytl řidičům u nadjezdu u Parama. Stavaři tady po kolejích na speciálním podvozku vezli po kolejích ocelovou konstrukci vážící 240 tun.
Autor: Chládek a Tintěra
Specialisté most posunuli o 18 metrů na východ.
Autor: Josef Vostárek, ČTK
Dělníci v rámci modernizace železničního uzlu Pardubice přesouvali po kolejích novou konstrukci mostu, která překlene železniční koridor. Po jednokolejném mostě budou jezdit vlaky na Chrudim.
Autor: Eurovia CS
Specialisté most posunuli o 18 metrů na východ.
Autor: Josef Vostárek, ČTK
Specialisté most posunuli o 18 metrů na východ.
Autor: Josef Vostárek, ČTK
Specialisté most posunuli o 18 metrů na východ.
Autor: Josef Vostárek, ČTK
Dělníci v rámci modernizace železničního uzlu Pardubice přesouvali po kolejích novou konstrukci mostu, která překlene železniční koridor. Po jednokolejném mostě budou jezdit vlaky na Chrudim.
Autor: Eurovia CS
Ocelovou konstrukci mostu dělníci svařovali na železniční vlečce nedaleko pardubického letiště.
Autor: Chladek a Tintěra
Stavaři ocelovou konstrukci vážící 240 tun na místo dovezli po kolejích.
Autor: Chládek a Tintěra
Ocelovou konstrukci mostu dělníci svařovali na železniční vlečce nedaleko pardubického letiště.
Autor: Chladek a Tintěra
Nový železniční most nad koridorovou tratí bude v sousedství hlavního silničního tahu na Hradec Králové.
Autor: Chladek a Tintěra
Ocelovou konstrukci mostu dělníci svařovali na železniční vlečce nedaleko pardubického letiště.
Autor: Chladek a Tintěra