náhledy
Definitivně otočená vahadla dálničního mostu v Uhersku.
Autor: ŘSD
Definitivně otočená vahadla dálničního mostu v Uhersku.
Autor: ŘSD
Definitivně otočená vahadla dálničního mostu v Uhersku.
Autor: ŘSD
Na otáčení druhé poloviny mostu se přijel do Uherska podívat ministr dopravy Martin Kupka. Na stavbě ho doprovázel generální ředitel společnosti Eurovia CS Martin Borovka.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Stavbaři otáčení druhé poloviny mostu stejně jako před necelým měsícem zvládli během dvou nočních výluk.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Otáčení dálničního mostu nad železniční koridor v Uhersku nemá v Česku obdoby.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Přípravné práce složitého manévru zabraly dva roky.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Specialisti na teflonové desky nanášejí mazivo.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Podpěra se po malých krocích posouvá pomocí hydraulického válce v pevné železobetonové dráze založené na hlubokých pilotách po teflonových deskách.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Dělníci, kteří stojí uvnitř konstrukce mostu, dohlížejí nad bezproblémovým procesem otáčení.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Vlaky po dobu výstavby mostu jedou pod budovaným mostem se staženým sběračem. Trolej je totiž v prostoru mostu izolovaná.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Otáčení druhé poloviny mostu zabralo zhruba devět hodin čistého času.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Mezi oběma vahadly zůstala 1,8 metrů široká mezera, kterou musejí stavbaři vyztužit a dobetonovat.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Trvalý pilíř na protější straně vahadla slouží při posunu jako kloub, na kterém je soustava čtyř otočných válců, které se pohybují po ocelové zabetonované desce.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Trvalý pilíř na protější straně vahadla slouží při posunu jako kloub, na kterém je soustava čtyř otočných válců, které se pohybují po ocelové zabetonované desce.
Autor: LKM Consult
Most má úctyhodnou hmotnost. Každé z vahadel váží 4300 tun.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Dálniční most překlene ve stanici Uhersko šest kolejí.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Podpěra s mostem se pomocí hydraulického lisu posouvá po teflonových deskách rychlostí tři metry za hodinu.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Otáčecí manévr dálničního mostu byl technicky a logisticky náročnou akcí.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Pracovníci realizační firmy kontrolují bezproblémový přechod posouvané podpěry mezi dvěma teflonovými deskami.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Otáčení dálničního mostu nad železniční koridor v Uhersku nemá v Česku obdoby.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Podpěra se po malých krocích posouvá pomocí hydraulického válce v pevné železobetonové dráze založené na hlubokých pilotách po teflonových deskách.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
Stavbaři dokončili otáčecí manévr dálničního mostu v Uhersku.
Autor: Eurovia CS
Jak se otáčel most na Uhersku
Stavbaři ze soboty na neděli dokončili otáčecí manévr dálničního mostu v Uhersku.
Autor: Eurovia CS