Prostor mezi jámou Šalamoun a Karolinou v Moravské Ostravě v roce 1904. Vlevo objekt strojíren Glassner, vpravo obytný dům zaměstnanců Báňské dráhy. Místo se zcela proměnilo.
Sbírky ŽMMS
Ředitel Železničního muzea moravskoslezského Vojtěch Hermann u modelu železnice
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Železniční personál v roce 1910 před přijímací budovou s verandou a německým i českým nápisem Kunčice Velké nad Ostravicí.
Sbírky ŽMMS
Zřícený most přes řeku Ostravici v Kunčičích 11. května 1925
Sbírky ŽMMS
Sedmnáctého ledna 1946 vyjel z frýdlantského nástupiště Hlavního nádraží Ostrava slavnostní vlak do Frýdlantu u příležitosti dokončení opravy zničeného mostu přes Ostravici a 75. výročí Ostravsko-frýdlantské dráhy.
Sbírky ŽMMS
Výpravní budova ve Vratimově po rozšíření v roce 1935
Sbírky ŽMMS
Stanice s přijímací budovou v Paskově v roce 1910
Sbírky ŽMMS
Trvale velký zájem je v Železničním muzeu moravskoslezském o trenažér strojvedoucího.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Do Železničního muzea moravskoslezského chodí i školní exkurze.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Průvodce Železničního muzea moravskoslezského Jiří Král u tabule příjezdů a odjezdů
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Ředitel Železničního muzea moravskoslezského Vojtěch Hermann u velkého modelu železnice
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Ředitel Železničního muzea moravskoslezského Vojtěch Hermann (vpravo) s průvodcem Jiřím Králem u modelu železnice
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Stanice Ostrava-Vítkovice, nyní Ostrava střed v roce 1938. Na snímku výpravní budova z uliční strany. Vpravo čekárna pro dělnictvo.
Sbírky ŽMMS
Železničáři při posunu u bývalé přijímací budovy Ostravsko-frýdlantské dráhy ve Frýdku-Místku v roce 1890
Sbírky ŽMMS