Stříbrný šíp na nádraží v České Třebové v roce 1980.
Pavel Dvořák
Stříbrný šíp: Při jízdě z Prahy do Kolína a zpět přes Nymburk dosáhl rychlosti 126 kilometrů v hodině.
Archiv Depa historických vozidel Lužná
Při jízdě z Prahy do Kolína a zpět přes Nymburk dosáhl Stříbrný šíp rychlosti 126 kilometrů v hodině
archiv Depa historických vozidel Lužná
Stříbrný šíp se zase leskne. Podívejte se do motoráku z 30. let
Autor: Jan Daněk, iDNES.cz
Největší klenot výstavy je historický motorový M 260.001 zvaný Stříbrný šíp vyrobený v roce 1938. Rekonstrukce přišla na 33 milionů a trvala pět let, v Ostravě se poprvé představuje veřejnosti. Vůz jezdil jen krátce po válce, v roce 1952 byl odstaven. Jeho majitelem je teď Výzkumný ústav železniční, který patří Českým drahám. Motorový vůz s 64 místy k sezení vyvinula pražská lokomotivka ČKD na základě poptávky tehdejších státních drah.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Největší klenot výstavy je historický motorový M 260.001 zvaný Stříbrný šíp vyrobený v roce 1938. Rekonstrukce přišla na 33 milionů a trvala pět let, v Ostravě se poprvé představuje veřejnosti. Vůz jezdil jen krátce po válce, v roce 1952 byl odstaven. Jeho majitelem je teď Výzkumný ústav železniční, který patří Českým drahám. Motorový vůz s 64 místy k sezení vyvinula pražská lokomotivka ČKD na základě poptávky tehdejších státních drah.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Největší klenot výstavy je historický motorový M 260.001 zvaný Stříbrný šíp vyrobený v roce 1938. Rekonstrukce přišla na 33 milionů a trvala pět let, v Ostravě se poprvé představuje veřejnosti. Vůz jezdil jen krátce po válce, v roce 1952 byl odstaven. Jeho majitelem je teď Výzkumný ústav železniční, který patří Českým drahám. Motorový vůz s 64 místy k sezení vyvinula pražská lokomotivka ČKD na základě poptávky tehdejších státních drah.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Největší klenot výstavy je historický motorový M 260.001 zvaný Stříbrný šíp vyrobený v roce 1938. Rekonstrukce přišla na 33 milionů a trvala pět let, v Ostravě se poprvé představuje veřejnosti. Vůz jezdil jen krátce po válce, v roce 1952 byl odstaven. Jeho majitelem je teď Výzkumný ústav železniční, který patří Českým drahám. Motorový vůz s 64 místy k sezení vyvinula pražská lokomotivka ČKD na základě poptávky tehdejších státních drah.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Největší klenot výstavy je historický motorový M 260.001 zvaný Stříbrný šíp vyrobený v roce 1938. Rekonstrukce přišla na 33 milionů a trvala pět let, v Ostravě se poprvé představuje veřejnosti. Vůz jezdil jen krátce po válce, v roce 1952 byl odstaven. Jeho majitelem je teď Výzkumný ústav železniční, který patří Českým drahám. Motorový vůz s 64 místy k sezení vyvinula pražská lokomotivka ČKD na základě poptávky tehdejších státních drah.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Unikátní předválečný rychlovlak vyrobený jen v jednom exempláři se teď se snaží obnovit mechanici v dílnách DPOV v Nymburce.
České dráhy
Stříbrný šíp v Chomutově v roce 2003.
Výzkumný ústav železniční