náhledy
Nadbytek oblečení nám škodí. Kampaň Fashion Revolution usiluje o snížení oděvní spotřeby a zlepšení podmínek, za kterých móda vzniká.
Autor: Profimedia.cz
Kampaň se soustředí na virtuální happening, sdílení fotek v oblečení naruby s viditelným textilním štítkem konkrétní značky a s příslušnými hastagy #whomademyclothes a #imadeyourclothes.
Autor: Fashion Revolution
Fashion Revolution se snaží o transparentnost v módním průmyslu. Ukazuje dělníky z Asie, kteří pracují pro oděvní řetězce.
Autor: Fashion Revolution
Zuzana Ryšavá, Veronika Hubková a Magdalena Zachová jsou hlavní organizátorky Módní revoluce pro Česko a Slovensko.
Autor: Fashion revolution
Vyčerpaní dělníci spí na zemi uprostřed dílny. V Bagladéši nic divného.
Autor: Profimedia.cz
Pro někoho nepředstavitelné pracovní podmínky, pro jiného standard. Jedna z textilních dílen v Bangladéši.
Autor: Profimedia.cz
Na ramínku v obchodě vypadá oblečení lákavě, ale je za ním mnoho hodin práce a často i toxického odpadu, který zbude při jeho zpracování.
Autor: Profimedia.cz
Šicí stroje se v některých textilkách téměř nezastaví. Zaměstnanci pracují mnoho hodin bez přestávky.
Autor: Profimedia.cz
V některých továrna je tolik jedovatých zplodin, že dělníci musejí nosit roušky.
Autor: Profimedia.cz
Nakupování je pro mnoho lidí radost, ale často nakupujeme zbytečně. Měli bychom si proto dát pozor na impulzivní nákupy věcí, které později zmizí na dně skříně, aniž bychom je nosili.
Autor: Profimedia.cz